اين داده هاي سئو نتايج قطعي و ثابت شده را بر روي سايت هاي متفاوت يا نوع خاصي از الگوريتم ها نشان نميدهند.
پيش از اين از شما خواستيم تا در تجزيه و تحليل و به روز رساني روز 12 مارس به ما كمك كنيد و پس از دريافت بيش از 500 نتيجه متفاوت قصد داريم تا نتايج كلي سئو را با شما به اشتراك بگذاريم. پس از بررسي دادههاي مختلف، هيچ گونه الگوي خاص در اين به روز رساني پيدا نكرديم كه اين امر نشان دهنده اين است كه اين به روز رساني شامل هيچگونه تاكتيك خاص، وب سايت يا ساير الگوهاي واضح نيست. به صورت خلاصه، به نظر مي رسد شركت گوگل در به روز رساني اخير خود، تنها داده هاي خاصي را مورد هدف قرار داده است. در اين به روزرساني، هيچ گونه تغيير خاصي در بهروزرساني مركزي سئو ي گوگل انجام نگرفته است و اين شركت تنها تلاش كرده است تا وب سايت ها و داده هاي آن ها را بهينه تر از پيش عرضه كند.
نتايج
همان طور كه پيش از اين گفتيم، بيش از 500 نتيجه دريافت كرديم و براي دسترسي به نتايج بهتر، سئو هاي زيادي را تحت بررسي قرار داديم. به علاوه، به بيش از 300 نفر ايميل ارسال كرديم تا بتوانند در اين بررسي شركت كنند.
تمامي داده ها بازيابي نشدهاند. يكي از جالب ترين موارد در اين بررسي اين بود كه از افراد خواستيم تا بررسي كنند آيا به روز رساني ماه مارس تاثيري بر روي سئو ي وب سايت آن ها داشته است و تفاوتي را نسبت به به روزرساني هاي پيشين مشاهده كرده اند يا خير. حدود 56 درصد از افراد به اين پرسش پاسخ مثبت دادند و اعلام كردند كه بازيابي هاي خاصي را در وبسايت شان مشاهده كردند، در حالي كه 44 درصد افراد پاسخ منفي دادند و تغييرات خاصي را مشاهده نكردند.
اما اكثر افراد شاهد كاهش رتبه بندي سئو ي وب سايت خود بودند. هنگامي كه از افراد پرسيديم كه تاثيرات مثبت و منفي به روز رساني منتشر شده براي آن ها به چه صورت بوده است، اغلب آن ها پاسخ دادند كه تاثيري منفي از اين به روز رساني بر روي وب سايت خود مشاهده كردند. حدود 58 درصد اين افراد شاهد تاثير منفي، 33 درصد اين افراد شاهد تغييرات مثبت بودند و 9 درصد آن ها اعلام كردند كه هيچ گونه تغييري در سئو ي وبسايت خود مشاهده نكردند.