كمپاني گوگل به تازگي گرافيك ها ، ابزارها و محتواي بصري پيشرفتهتري را به بخش جستجوي سئو ي خود در دستگاههاي آندرويد اضافه كرده است. با استفاده از اين تصاوير و انواع جديدي از محتوا كه با عنوان پاسخ غني شناخته ميشود بيرگون به نظر ميرسد كمپاني گوگل قصد دارد تا نتايج جستجوي خود را در دستيار خود با جستجوهاي انجام گرفته در دستگاه هاي موبايل مطابقت دهد.
اسنيپت ها، OneBox، پنل Knowlege، پاسخ هاي مستقيم. تصاوير قرار گرفته در سمت چپ نشان دهنده نتايج قبل از استفاده از ويژگي جديد دستيار سئو ي گوگل و تصاوير قرار گرفته در سمت راست نشان دهنده نتايج پس از استفاده از ويژگي جديد پاسخهاي غني در دستيار سئو ي گوگل است. تصاوير قرار گرفته در سمت چپ هم اكنون به امكاناتي مانند دكمه ذخيره، نشان گر سهام و نمودار گرافيكي و محتواي پيشرفته مجهز شده است.
تعدادي از اسنيپت ها و ساير انواع محتوا در اين نتايج سئو وجود دارند كه برخي از آن ها شامل محتواي علامت گذاري شده هستند و برخي از آن ها از اين ويژگي برخوردار نيستند. مثال ها و دستهبنديهاي محتواي ديگري نيز در اين ويژگي جديد گوگل قرار دارد.
چرا بايد به اين ويژگي جديد اهميت دهيم؟
از آن جايي كه دستيار جديد سئو ي گوگل هم اكنون بر روي بيش از ميليون ها دستگاه قابل دسترسي است، اهميت آن دو چندان مي شود. از آن جايي كه گوگل منبع و جريان اصلي دريافت اطلاعات براي كاربران است، اين نتايج براي بازديدكنندگان، بازاريابان و شركت گوگل اهميت زيادي دارد و نتايج سئو ي به دست آمده در آن باعث جلب توجه افراد زيادي مي شود.
از آن جايي كه درصد زيادي از حجم جستجوي سئو ي گوگل در طي ساليان آينده به دستيار گوگل منتقل مي شود، شركت ها به طور صعودي بر روي اين ويژگي سئو تمركز مي كنند و شركت گوگل رفتهرفته شروع به كسب درآمد از آن مي كند.
شركت گوگل اخيراً تستي از ليست خدمات خود را در نتايج دستيار خود گنجانده است. اين فضا به طور قابل توجهي با ارزش است، زيرا توجه توجه كاربران به آن جلب شده است و موارد زايد بسيار كمي در اين تست سئو مشاهده مي شود.