3. دو برابر اهداف را بررسي كنيد
همانطور كه پروژه طراحي سايت در حال حركت است، شما همچنين بايد محتوا را در برابر اهداف خود چك كنيد. من در مورد اهداف كاربر و اهداف كسب و كار صحبت مي كنم. در مقياس ماكرو، شما مي توانيد چك كنيد كه آيا محتواي كلي با اهداف كاربر و اهداف در نظر گرفته شده هماهنگ شده است يا نه . و اينكه آيا هر صفحه شخصي به اهداف خود رسيده است ؟ در سطح ميكرو، آيا هر بخش فردي است؟ حتي هر جمله؟
اگر كپي و محتواي برنامه ريزي شده از اين اهداف به شدت متفاوت باشد، زمان مناسب براي بازنويسي آن در طراحي سايت است. حتي اگر محتوا فقط كمي تغيير كند، اين به شما يك فرصت عالي براي شروع بهينه سازي آن مي دهد. اصلاح كپي و تنظيم دارايي هاي محتوا به صورت مستقيم تر، راهي عالي براي استراتژي براي نرخ هاي بالاتر و نرخ بازده پايين است.
4. خلاصه كردن ، خلاصه كردن ، خلاصه كردن
يك نقل قول مشهور از كتاب "كتابچه تجربه كاربر مشهور" استيو كروگ " به نام "فكر نمي كنم" وجود دارد: "نيمي از كلمات را در هر صفحه طراحي سايت خلاص كنيد، سپس از نيمي از آنچه كه باقي مانده است خلاص شويد."
همه ما مي دانيم كه تعداد زيادي از متن براي تجربه كاربر، قابليت استفاده، قابليت خواندن يا معيارهاي طراحي سايت مناسب نيست. با اين حال، اغلب اوقات، بسيار بيشتر از يك كپي در يك صفحه به پايان مي رسد و بايد وجود داشته باشد.
برش نسخه و محتوا توسط 75 درصد، يك حركت استراتژيك است. صفحه فرود در طراحي سايت Bitcharge يك مثال فوق العاده از نسخه كوتاه است كه به نقطه است. همه آنها فقط سه حرف دارد.
در وب سايت ها، كمتر بيشتر است
همانطور كه شما طراحي سايت خود را خلاصه مي كنيد، شما فروش خود، جريان كاربر، نقشه سايت، ناوبري و بيشتر را بهبود ميبخشيد . حذف بخش كل يا كل صفحات عالي است اگر مسير خريد را براي دسترسي بيشتر فراهم كند.
صفحه فرود طراحي سايت Incomee يك نمونه عالي از زمان كمتري است. آنها در حالي كه نقاط لازم را در اختيار دارند، كپي را به حداقل مطلق مي رسانند.
5. بررسي براي نام تجاري
اكنون كه كپي بهينه سازي شده است، ايده خوبي است كه آن را در برابر نام تجاري بررسي كنيد. من به تن و صدا اشاره ميكنم آيا آن به تنهايي با اهدافي كه برند دارد مطابقت دارد ؟ آيا با شخصيت برند هماهنگ است؟ اگر بله، حركت كن . اگر كه نه ، طراحي سايت را بازنويسي كن
6. طراحي بصري را تنظيم كنيد
هنگامي كه مي گويم يك رويكرد اولين كپي كمك مي كند تا طراحي سايت بصري ايجاد شود، منظورم اين است كه بخش هاي هر صفحه به روشني تعريف شوند . اين به انواع جنبه هاي طراحي سايت ، به خصوص طرح كمك مي كند . ساختن صفحه اصلي از Unwander، ساختارها از قبل به خوبي ساخته شده بودند. حالا من مجبور شدم نوشتني ها را با ديداري تركيب كنم
رويكرد اولين كپي يك فرآيند همكاري زياد است. هنگام تصميم گيري در مورد محتوا، طراح معمولا با كپي كردن و يا بازاريابان كار مي كند. حتي توسعه دهندگان نظرات خود را در مورد اينكه كدام مفاهيم را مي توان توسعه داد، ارائه مي دهند. چيز بزرگ اين است كه اين گفتگوها در اوايل اين پروژه آغاز مي شود كه براي همكاري هاي موفق تر امكان پذير است.
با توجه به ماهيت مشاركتي رويكرد اول، شما قبلا طراحي سايت بصري را آغاز كرده ايد. به عنوان مثال، شما مي دانيد كه قهرمان صفحه و صفحه پاييني صفحه اصلي داراي تصاوير بزرگ از سخنران برجسته است. شما مي دانيد كدام بخش ويديو را به عنوان پس زمينه و غيره تركيب مي كند.
چرا رويكرد كپي اولين كار مي كند؟
بزرگترين چيزي كه مي توانم در مورد رويكرد اولين كپي بگويم اين است كه به دليل ماهيت همكاري و برنامه ريزي آن، كمك مي كند تا اصلاحيه ها را اصلاح و UX را تقويت كند. به همين دليل است كه زمانطراحي سايت مرحله بصري و UI، همه صفحات و بخش هاي آنها قبلا توسط همگان درگير شده است. اين باعث مي شود دامنه خزيدن تقريبا غيرممكن باشد. اين يك راه موثر براي هدايت پروژه هاي طراحي سايت آينده است