هنگامي كه گوگل نمي خواست درباره اينكه اگر آپديت اصلي سئو در مارس 2019 به 1 آگوست برگرده بود صحبت كند،داده تصويري كاملا متقاعد كننده بيان كرد.
داده اين هفته از ارائه دهندگان اطلاعاتي جمع آوري كرده كه تغييرات نتايج جستجويي سئو ي گوگل را دنبال ميكنند به نظر مي آيد حدس زده شود بيشتر كساني كه دستاوردهاي آپديت اصلي 1 آگوست 2018 را ديده اند جنبه هاي منفي آپديت اصلي مارس 2019 را هم ديده اند.
به طور واضح،هركسي نبود__اما تعدادي از برنده ها و بازنده ها كه به طور خيلي كامل از دست دادن دست آوردهاي آن يا ضرر و زيان هاي آپديت سئو در 1 آگوست را ديده بودند وجود داشت.در همين حال،كساني كه جنبه هاي منفي 1 آگوست را ديده بودند،آپديت اصلي 2018،دستاوردهاي آپديت هفته پيش را ديده اند.
نتايج نظرسنجي
شماره هاي اوليه از نظرسنجي آپديت اصلي مارس 2019،در حال حاظر نشان ميدهد كه تقريبا 60% از +315 نفر اين نظرسنجي را پر كرده بودند ادعا كرده اند كه آنها بهبود پيدا كردن آپديت اصلي قبلي سئو را ديده بودند.
اينجا نمودار دايره اي وجود دارد.
جستجوي متريك هاي(دسته اي از اعداد كه اطلاعات درباره ي روند پيشرفت يا فعاليتي را به شما ميدهد)بازنده ها/برنده ها،جستجوي متريكي براي ما نمودارهاي بازنده ها و برنده ها فراهم كرده.اينجا 15 نمونه برتر از هر دسته است.
برنده ها
- kansas.comيك افزايش 28.49% نشان داد.
- updateland.comيك افزايش 118.22% نشان داد.
- buzzfeed.comيك افزايش 35.98% نشان داد.
- xnxx2.proيك افزايش 52.11% نشان داد.
- techcrunch.comيك افزايش 19.21% نشان داد.
- poki.com يك افزايش 19.87% نشان داد.
- visitwichita.com يك افزايش 52.75% نشان داد.
- allmenus.com يك افزايش 41.80% نشان داد.
- hoursguide.com يك افزايش 113.95% نشان داد.
- justinbiebermusic.com يك افزايش 95.56% نشان داد.
- gossipcop.com يك افزايش 133.63% نشان داد.
- everydaypowerblog.com يك افزايش 18.14% نشان داد.
- kake.com يك افزايش 32.26% نشان داد.
- wichitaonthecheap.com يك افزايش 48.78% نشان داد.
- kwch.com يك افزايش 20.54% نشان داد.
بازنده ها
- theatlantic.comيك كاهش 47.69% نشان داد.
- vanityfair.comيك كاهش 43.69% نشان داد.
- newyorker.comيك كاهش 44.44% نشان داد.
- rollingstone.comيك كاهش 20.47% نشان داد.
- wired.com يك كاهش 24.13% نشان داد.
- time.comيك كاهش 16.92% نشان داد.
- harpersbazaar.com يك كاهش 27.94% نشان داد.
- smithsonianmag.comيك كاهش 16.27% نشان داد.
- hbr.orgيك كاهش 41.66% نشان داد.
- nymag.comيك كاهش 15.88% نشان داد.
- gq.comيك كاهش 28.21% نشان داد.
- thedailybeast.comيك كاهش 18.66% نشان داد.
- inc.com يك كاهش 17.68% نشان داد.
- esquire.com يك كاهش 20.57% نشان داد.
- fb.comيك كاهش 22.10% نشان داد.
جستجوي متريكي همچنين به ما درباره "دامنه ها كه اكنون قابل مشاهده نيستند،عمدتا برنده هايي در آپديت اصلي سئو در 1 آگوست بوده اند"گفته است .
اينجا نموداري وجود دارد كه به ما سايت هايي را كه به راحتي در آگوست برده اند نشان ميدهد و الان كاهش 40%-15% را مشاهده ميكنيد(جدول راست را ببينيد).
اينجا نموداري وجود دارد كه به ما سايت هايي را كه به راحتي در آگوست باخته اند نشان ميدهد و الان افزايش 50%-70% را مشاهدا ميكنيد(جدول سمت چپ را ببينيد).
Marcus Tober،موسس و افسر اطلاعات جسجوي متريكي گفته:"به نظر مي آيد آپديت سئو ي گوگل اساسا الگوريتمي براي آگاهي از كليد واژه ها و بيشتر صفحات رسانه اي است.بيشتر صفحاتي كه در 1 آگوست 2018 برد اند اكنون گم شده اند.به طور واضح گوگل بعضي از تغييرات را برگردانده يا تنوع دامنه هايي را كه اكنون رده بندي براي كليد واژه ها ميشوند جايي كه صفحات اجتماعي گم شده اند را افزايش داده."
Sistrix برنده ها/بازنده ها:شبيه به جستجوي متريك ها، Sistrixمنتشر كرده داده از اندازه گيري نتايج جستجوي گوگل در انگلستان،نه در آمريكا شبيه به جستجوي متريك ها كه براي ما فراهم كرده بود است.
Sistrix(شماره مرجع براي دامنه ها در نتيجه صفحات جستجويي گوگل است