برندهايي كه براي راهكارهاي بررسي ديدگاه محدود بودند يا وجود نداشتند،در بهينه سازي براي جستجوي صحيح موفق نشده اند و به اندازه كافي كاري براي پست محلي اجتماعي انجام ندادند.
بهينه سازي براي جستجوي صوتي مثل بهينه سازي براي سئو ي محلي است از وقتي كه هر دوي آنها "درباره بالاترين رتبه بندي ممكن"در نتايج جستجو هستئد،ميگويد كه بر اساس يك گزارش جديد توسط Chatmeter،كه امتياز 12 را به ارمغان آورده بود،خرده فروشي هاي عمده و برندهاي رستوران آمادگي جستجوي صوتي شان مورد ارزيابي قرار مي گيرد كه شامل تارگت،والمارت،اپل و وندي،ميان بقيه است.
راهكار يك سئو ي محلي كامل: Chatmeterراهكار سئوي محلي كامل را اينگونه تعريف ميكند كه به عنوان يك شي شهرت و مديريت ليست،سئوي محلي،صفحات محلي،صفحات رسانه اي محلي اجتماعي را دارد.
شركت يك امتياز "برند محلي ديداري"ساخته بود كه تركيبي از شهرت،شبكه هاي اجتماعي،قطعات سئو ي محلي است:"سطح فعاليت مشتري،صحت ليست،رده بندي ها،رتبه بندي هاي مشتري و رقباي محلي همه عوامل مهمي در اين امتياز هستند."همچنين اين ايده كه اون رتبه بندي ها از استعالامات محلي است در نتايج جستجوي صوتي پيدا خواهد شد.
برنده هاي تارگت،بازنده هاي استارباكس:يك امتيازي كه بيشتر از 70 است به عنوان ليدر صنعت در نظر گرفته ميشود،بين 50 تا 70 ميانگين و زير 50 ضعيف است.هيچ كدام از اين برندها در اين بررسي به عنوان ليدر صنعت شايسته در اين شرايط ديداري نيستند.و استارباكس ها لب مرز افتادن هستند.برنده نهايي تارگت شده.
برندهايي كه قوي ترين نمايش ها را در هر دسته داشته اند
- امتياز مجله اي: TJ Maxx
- امتياز اجتماعي: Starbucks
- ليست ها: Target
- جستجوي اصلي: TJ Maxx
Chatmeter همه برندهايي را كه در اين سه ناحيه كليدي ضعيف بودند مشاهده كرد
بررسي پاسخ راهكارها،شبكه هاي اجتماعي محلي و بهينه سازي براي جستجوي صحيح.صحت ليست ها كه بيشتر برنها(شامل بقيه برندهاي جدول) در اين تحقيق بودند تقريبا خوب عمل كرد(يعني آمار و اطلاعات درستي رو درباره بيشترشون داد).
چرا شما بايد مراقب باشيد؟
احتمالا،مشكلات سئو را كه Chatmeter مشخص كرد ميان برندهاي چند مكانه و شركت ها رايج است.شركت به برندها نصيحت كرد كه براي پيشرفت هاي هدفدار در كل رده بندي هاي محلي آنها و جستجوي صوتي ويژه آدرس اين نواحي(بررسي ها،اجتماعي محلي،جستجوي هاي صحيح)را بنويسد.
ممكن است بعضي سئو ها در اين ايده كه بهينه سازي صوتي براي بهينه سازي سئو هاي محلي يكسان است اختلاف داشته باشند.اما نواحي هاي كليدي در كمترين حالت وجود دارد كه با همديگر مشترك هستند.
جستجوهاي موبايل ميزان سنگيني را از محل مقصد حمل ميكنند و جستجوهاي صوتي خيلي شبيه به جستجو براي اطلاعات مكان هستند.حداقل با آمار سال 2010 كه به صورت زيادي به چاپ رسيده تطابق دارد.
كارشناس سئو و فنون سم كمپين شما را به سمت موفقيت مي برند:حضور SMXپشترفته ي Search Engine Land(نام يك شركتي)،در 3-5 جون نشست هايي براي نخبگان،شبكه(شامل جوايز 2019 Search Engine Land)،و امكانات رفاهي بالا شامل واي فاي،غذاهاي خوشمزه،و ميان وعده است.اين تنها شانس شما در يك سال است كه سئوهاي پيشرفته بيشتري و فنون سم را از كارشناساني كه اعتماد داريد ياد بگيريد.شما با حداقل روش تاثير در كسب و كار از اين جا خواهيد رفت كه فورا مي توانيد از آن استفاده كنيد..ما تضمين ميكنيم.