رتبه بندي سئو مي تواند نسبي باشد
مهم است كه در ذهن داشته باشيد كه :
كيفيت سايت شما اغلب اوقات از روي كيفيت صفحات رقابتي براي كلمه كليدي مربوطه قضاوت مي شود .
سئو هنوز هم مثل يك مسابقه اسب دواني است .
خيلي از رتبه هايي كه به دست مي آوريد با كار هايي كه رقباي شما انجام مي دهند تناسب دارد .
اين نسبيت چگونه است ؟
سايت هاي بزرگ در مقابل سايت هاي كوچك ؟
سايت هايي كه لينك هاي زيادي دارند در مقابل سايت هايي كه لينك هاي زيادي ندارند ؟
كمپاني هاي بزرگ با كاركنان فراوان در مقابل كمپاني هاي كوچك با كاركنان كم ؟
آيا سايت هايي كه رتبه سئو ي بالايي در گوگل دارند بيشتر درخواست مي شود ؟
از طريق الگوريتمي يا به صورت دستي ؟
فقط به خاطر اين كه اين سايت ها بالا هستند ؟
چه به صورت الگوريتمي باشد و چه به صورت دستي باشد بسته به تكنيك هاي به كار برده شده ، ساختار سايت ، محبوبيت يا محتوا گوگل مي تواند تصميم بگيرد .
گوگل تصميم خواهد گرفت كه اگر سايت شما با با الزامات سئو منطبق باشد در صفحه اول نتايج قرار بگيرد .
احتمال اين كه شما در جايگاه يك پايدار باشيد تقريبا در هيچ رقابتي وجود ندارد .
مخصوصا در مكاني كه شما تعداد بازيكن هاي بالايي داريد كه هدف همگي آن ها رسيدن به رتبه يك است .
اين كار غير قابل انجام است مگر اين كه قوانين را به طور كامل رعايت كنيد و گسترش دهيد .
استراتژي خاص ما براي نمايش در ليست نتايج در چند سال اخير به طور كلي دوري كردن از تمركز روي رتبه گيري براي كلمات كليدي مشخص بوده است .
علاوه بر اين بيشتر سعي كرده ايم كه تجربه جست و جو را تقويت كنيم و اين كار را براي سئو ي كلي سايت خود انجام داده ايم .
تمام بودجه زماني كه داشتيم را روي تقويت محتواي سئو ، سازماندهي دوباره آن ، تقويت ساختار سايت و در آخر تقويت تجربه موبايل قرار داديم .
ما پيشرفت هاي زيادي در زمينه هاي سرعت ، استفاده و دسترسي داريم .
به بيان ساده ، از محتواي كوتاه شروع كرديم و آن را گسترش داديم تا محتواي قديمي سئو عملكرد بهتري داشته باشد .
با كمال تعجب رتبه گيري محتواي طولاني با چالش هاي خود همراه است كه طي سال هاي دراز با آن رو به رو مي شويد .
پس بهتر است كه از محتواي كوتاه شروع كنيد و رفته رفته آن را كامل كنيد نا نتيجه بهتري در پي داشته باشد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-five/