جمعه ۱۵ شهریور ۹۸ ۱۶:۲۸ ۲۰ بازديد
نوار كيفيت - هميشه در حال افزايش - هميشه وابسته
سايت شما چقدر متناسب با علايق كاربر و محبوب است ؟
- براي امتياز دهندگان كيفيت گوگل پنج گزينه براي مقياس رتبه بندي كيفيت سئو ي صفحه دارد :
- پايين ترين
- پايين
- معمولي
- بالا
- بالا ترين
- گوگل مي گويد :
- صفحات با كيفيت جذاب است و به هدفش مي رسد .
- اين صفحات داراي محتواي جذاب مناسب براي سئو است .
- اين محتوا توسط يك متخصص يا كسي كه در آن زمينه معتبر است نوشته شده است .
- آن ها صفحات مربوط به اطلاعات مثل درباره ما را تكميل مي كنند .
- همچنين صفحه تماس و اطلاعات خدمات را نيز پر مي كنند .
- گوگل به دنبال سايتي است كه به طور مرتب آپديت شود و از آن نگهداري شود .
- پس شما بايد سيستم مديريت محتوا را به روز نگه داريد .
- در اين بين بايد به دنبال عكس هايي كه لينك شكسته دارد بگرديد و لينك هاي شكسته را نيز بايد پيدا كنيد .
- اگر شما حين نگهداري از يك سايت نا منظم يك تجربه كاربري خسته كننده را بسازيد :
- بايد انتظار دريافت رتبه بندي پايين در كيفيت سئو را داشته باشيد .
- الگوريتم پانداي گوگل در سال دو هزار و چهارده به سراغ صفحاتي رفت كه خريد و فروش آنلاين در آن انجام مي شد .
- اين صفحات از روش هاي قديمي سئو شده بود و امروزه به عنوان صفحات كم محتوا شناخته مي شود .
- گوگل از امتياز دهندگان مي خواهد كه در سايت شما بچرخند و آن را آزمايش كنند تا ببينند به درستي كار مي كند يا خير .
- براي مثال آن ها به امتياز دهندگان مي گويند تا درستي عملكرد سبد خريد شما را بررسي كنند .
- گوگل انتظار دارد صفحات ويرايش شود ، بررسي شود و طبق معمول به روز شود .
- مخصوصا اگر اين كار براي مشكلات جدي باشد مثلا ويرايش اطلاعات پزشكي
- همچنين مي گويد همه صفحات بر اساس استاندارد ها نگهداري نمي شود اما هر كسي انتظار دارد كه گوگل اطلاعات را در يك بازه زماني مشخص به روز شده مي خواهد .
- اين كه اين موضوع چقدر منطقي است بستگي به موضوع سئو ي سايت شما و هدف آن در رقابت با ساير صفحات دارد .
- گوگل مي خواهد به صفحات سئو بر اساس نويسندگان متخصص رتبه دهد و نمي خواهد بر اساس مطلب اين كار انجام شود .
- شما نمي توانيد يك تكه بزرگ از محتوا را با محبوبيت منفي در سايت داشته باشيد و انتظار داشته باشيد كه به خوبي براي سئو نتيجه دهد .
- يك رتبه بندي بالا نمي تواند براي هر سايتي استفاده شود كه محبوبيت منفي متقاعد كننده در سئو داشته باشد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-three/