نكته : چه نوع تبليغاتي باعث آزار كاربران مي شود ؟
گوگل مي گويد :
گزارش تجربه تبليغات براي اين طراحي شده است تا :
تجربه هاي تبليغاتي كه استاندارد هاي تبليغات بهتر را نقض مي كند ، شناسايي شود .
مجموعه اي از تجربه هاي تبليغاتي در سئو كه يك صنعت دارد و باعث اذيت كاربران مي شود نيز شناخته مي شود .
اگر سايت سئو شده ي شما تخلفاتي دارد گزارش تجربه تبليغاتي ممكن است مشكلات را براي حل شدن پيدا كند .
مردمي كه استاندارد هاي تبليغاتي بهتري در سئو دارند روي تبليغات آزار دهنده زير تمركز مي كنند :
تجربه وب در دسكتاپ
- تبليغات پاپ آپ
- تبليغات ويدئويي با صدا كه خودكار پخش مي شود
- تبليغات پيش نمايشي با شمارش معكوس
- تبليغات ثابت چسبان
تجربه وب در موبايل
- تبليغات پاپ آپ
- تبليغات ويدئويي با صدا كه خودكار پخش مي شود
- تبليغات پيش نمايشي
- تبليغات پيش نمايشي با شمارش معكوس
- چگالي تبليغاتي بيش از 30% در صفحه سئو شده
- تبليغات تمام صفحه اي كه بايد اسكرول كنيد
- تبليغات انيميشيني چشمك زن
- تبليغات ثابت چسبان
گوگل در ويدئويي در سال 2017 گفت :
زماني كه شما تمامي مشكلات مربوط به سئو را برطرف كرديد مي توانيد سايتتان را براي يك بازرسي واقعي ثبت نماييد .
ما به نمونه صفحات جديد نگاه مي كنيم و احتمالا تجربه هايي را كه قبلا نمي دانستيم به دست مي آوريم .
وقتي كه نتايج را به دست آورديم از طريق ايميل به شما اطلاع خواهيم داد .
گوگل راه حل هايي براي استفاده از پاپ آپ ها ارائه داده است اگر واقعا به آن ها در سئو علاقه مند هستيد :
به جاي تبليغات پاپ آپ تبليغات تمام صفحه اي خطي را امتحان كنيد .
اين نوع تبليغ به همان اندازه كه صفحات پاپ آپ نياز دارد جا مي گيرد بدون اين كه قسمتي از محتواي سئو را پنهان كند .
حل مشكل بستگي به مشكلي دارد كه شما داريد .
براي مثال اگر مشكل پاپ آپ است شما بايد تمامي پاپ آپ هاي موجود در سايت سئو شده را حذف كنيد .
اما اگر مشكل مربوط به چگالي تبليغات موجود در سايت سئو شده است شما بايد تعداد تبليغات را كم تر كنيد .