جمعه ۱۱ آبان ۰۳

مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت سوم )

۱۶ بازديد

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

در مورد هدف خود واضح باشيد

خيلي از جنبه ها در طراحي سايت وجود دارد كه شايد شما به آن زياد اهميت نمي دهيد .

شما با توجه به جنبه هايي كه شايد اهميت چنداني نداشته باشد ، از آن ها دور مي شويد .

اين نوع جنبه ها فقط به خاظر علاقه شما است كه به آن ها توجه مي كنيد .

با اين حال ، احتمالا شما عضو مخاطبيني نيستيد كه طراحي سايت شما قصد دارد آن ها را جذب كند .

وقتي كه داريد طراحي سايت را نگاه مي كنيد ، سعي كنيد خود را جاي مشتري قرار دهيد .

البته تا جايي كه ممكن است اين كار را انجام دهيد .

نگاه به طراحي سايت از چشم ديگران به شما كمك مي كند بازخورد تجاري سازنده اي ارائه دهيد .

ارائه مثال

وقتي صحبت اين مي شود كه مي خواهيد هر قسمت از طراحي سايت چگونه به نظر برسد بهترين راه براي اين كه به خودمان بگوييم اين است كه نشان دهيم .

يكي از مفيد ترين عناصري كه از سمت مشتري ها دريافت مي كنيم مثال هاي رقابتي است .

همچنين عكس هاي لحظه اي از جنبه هاي طراحي از سايت هاي مشابه كه آن را دوست دارند نيز مفيد است .

به طور مشابه ، ما مثال ها را با شما به اشتراك خواهيم گذاشت تا نظر شما را بدانيم .

و به ما كمك كنيد كه پايه طراحي سايت را بسازيم .

صداقت بهترين سياست است

در مورد بازخورد خود كاملا رو راست باشيد و صادقانه صحبت كنيد .

از ايجاد تخلف نترسيد .

هميشه اولويت ما در طراحي سايت اين بوده است كه محصولي تخويل دهيم كه به انتظارات شما نزديك باشد .

اگر اين گونه نباشد ، اين مهم است كه به ما اجازه دهيد بدانيم :

طراحي سايت ها را طوري اصلاح كنيم كه مطابق ميل شما باشد .

پيشتاز بودن به صورت صد درصد در ابتداي كار به شما كمك مي كند كه در اين راه طولاني از چيز هاي غير ضروري كم كنيد .

در قسمت بعدي در مورد دو موضوع ديگر در طراحي سايت صحبت خواهيم كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/314/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.