نكته : تجربه كاربري در دستگاه هاي متفاوت و صفحات مختلف
تجربه كاربري يك قسمت بزرگ از موفقيت سئو يا بهينه سازي موتور هاي جست و جو در سال 2019 است .
همچنين اين مورد به عنوان يكي از عوامل مهم در الگوريتم پانداي گوگل شناخته مي شود .
وقتي كه در مورد طراحي سايت در سال 2019 فكر مي كنيد ، شما بايد در نظر بگيريد كه هر عنصر مشخص در كجاي صفحه قرار مي گيرد .
مخصوصا قسمت تبليغات را ويژه در نظر بگيريد .
گوگل به شما مي گويد كه آيا تبليغات سايت سئو شده ي شما باعث آزار كاربران مي شود !
اين موضوع مي تواند تاثير به سزايي در ترافيك سئو ي سايت شما داشته باشد .
تبليغات آزار دهنده در صفحات سايت سئو شده ي شما يك مشكل بزرگ براي كاربران و احتمالا گوگل بوده است .
حتي اگر هم باعث درآمد زايي شما باشند ، نمي توان مشكل آن ها را در سئو ناديده گرفت .
چه تبليغاتي آزار دهنده است ؟
- تبليغاتي كه به شكل غير قابل انتظار آهنگ با صداي بلند پخش مي كند .
- پاپ آپ هايي كه روي چيزي ظاهر مي شود كه ما به دنبالش هستيم .
به طور مشخص تجربه هاي اذيت كننده در سايت هاي سئو شده ممكن است باعث شود مردم به بلاك كننده تبليغات روي آورند .
وقتي كه تبليغات بلاك مي شود ، منتشر كنندگان اين سايت ها نمي توانند پولي به دست آورند .
گوگل در ويدئويي در سال 2017 بيان كرد :
يك نظر سنجي در مورد صد ها تجربه ي پيوسته از تبليغات براي تبليغات بهتر نشان داده است كه :
مردم از همه تبليغات متنفر نيستند .
آن هايي را دوست ندارند كه آزار دهنده است .
حذف اين نوع تبليغات از سايت سئو شده شما مي تواند تفاوت بزرگي را رقم بزند .
گزارش جديد از تجربه تبليغات در كنسول جست و جوي گوگل
اين گزارش يكي از بخش هاي موجود در كنسول جست و جوي سئو ي گوگل است .
متن گزارش را براي شما آورده ايم :
با پيدا كردن تبليغات آزار دهنده و جايگزين كردن آن ها با تبليغات مورد پسند كاربران ، كار خود را آسان تر كنيد .