دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و ششم )

۱۸ بازديد

نكته : تجربه كاربري در دستگاه هاي متفاوت و صفحات مختلف

تجربه كاربري يك قسمت بزرگ از موفقيت سئو يا بهينه سازي موتور هاي جست و جو در سال 2019 است .

همچنين اين مورد به عنوان يكي از عوامل مهم در الگوريتم پانداي گوگل شناخته مي شود .

وقتي كه در مورد طراحي سايت در سال 2019 فكر مي كنيد ، شما بايد در نظر بگيريد كه هر عنصر مشخص در كجاي صفحه قرار مي گيرد .

مخصوصا قسمت تبليغات را ويژه در نظر بگيريد .

گوگل به شما مي گويد كه آيا تبليغات سايت سئو شده ي شما باعث آزار كاربران مي شود !

اين موضوع مي تواند تاثير به سزايي در ترافيك سئو ي سايت شما داشته باشد .

تبليغات آزار دهنده در صفحات سايت سئو شده ي شما يك مشكل بزرگ براي كاربران و احتمالا گوگل بوده است .

حتي اگر هم باعث درآمد زايي شما باشند ، نمي توان مشكل آن ها را در سئو ناديده گرفت .

چه تبليغاتي آزار دهنده است ؟

  • تبليغاتي كه به شكل غير قابل انتظار آهنگ با صداي بلند پخش مي كند .
  • پاپ آپ هايي كه روي چيزي ظاهر مي شود كه ما به دنبالش هستيم .

به طور مشخص تجربه هاي اذيت كننده در سايت هاي سئو شده ممكن است باعث شود مردم به بلاك كننده تبليغات روي آورند .

وقتي كه تبليغات بلاك مي شود ، منتشر كنندگان اين سايت ها نمي توانند پولي به دست آورند .

گوگل در ويدئويي در سال 2017 بيان كرد :

يك نظر سنجي در مورد صد ها تجربه ي پيوسته از تبليغات براي تبليغات بهتر نشان داده است كه :

مردم از همه تبليغات متنفر نيستند .

آن هايي را دوست ندارند كه آزار دهنده است .

حذف اين نوع تبليغات از سايت سئو شده شما مي تواند تفاوت بزرگي را رقم بزند .

گزارش جديد از تجربه تبليغات در كنسول جست و جوي گوگل

اين گزارش يكي از بخش هاي موجود در كنسول جست و جوي سئو ي گوگل است .

متن گزارش را براي شما آورده ايم :

با پيدا كردن تبليغات آزار دهنده و جايگزين كردن آن ها با تبليغات مورد پسند كاربران ، كار خود را آسان تر كنيد .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/311/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.