جمعه ۱۱ آبان ۰۳

مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت دوم )

۱۹ بازديد

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

شفاف و ويژه باشيد

مسلما مهم ترين پيشنهادي كه ما مي توانيم به شما بدهيم خاص بودن در طراحي سايت است .

استفاده از توضيحات مبهم مثل " مي توانيد آن را لبه دار تر كنيد " يا " به اندازه كافي صاف نيست " :

اكثر اوقات باعث برداشت هاي اشتباه از طراحي سايت مي شود .

در حقيقت ، بازخورد مشتري از طراحي سايت حتي در قطعات هنري خنده دار نيز مورد استفاده قرار گرفته است .

اين پوستر ها كه توسط Mark Shanley و Paddy Tracey طراحي شده است :

يك مجموعه طنز از نقل قول ها را معرفي مي كند كه توسط خودشان جمع آوري شده است .

همين طور همكاران آن ها در اين صنعت نيز در اين كار شريك بوده اند .

اين مجموعه به " بد ترين بازخورد هاي مورد علاقه آن ها از زبان مشتري " معروف است .

طراحي سايت

اكثر اوقات هر مشكلي كه در طراحي سايت داشته باشيد به راحتي حل مي شود .

اما زماني كه مي گيرد تا به درستي احساسات و سوال هايتان را بيان كنيد مي تواند در زمان شما صرفه جويي كند .

هر چه استدلال و زمينه بيشتري در طراحي سايت داشته باشيد ، چيز هاي بيشتري مي توانيد ارائه كنيد .

سازنده ظاهر شويد و از عبارات مرده و جمله هاي منفي مثل " من دوستش ندارم " دوري كنيد .

و اين را در نظر بگيريد كه چه چيزي از طراحي سايت را دقيقا دوست نداريد ؟

سپس جزئيات بيشتري در مورد جايي كه دوست داريد متفاوت باشد ارائه دهيد .

همين طور بگوييد كه دوست داريد به چه شكلي تغيير كند .

آيا متن طراحي سايت بسيار ريز است ؟

آيا عكس هاي استفاده شده به سمت نسل جوان تر هدف گرفته شده است ؟

نظرات واضح و مختصر ارائه دهيد .

زيرا به طراح شما اطمينان مي بخشد كه او سازنده است .

در مورد هدف خود واضح باشيد

وقتي كه داريد طراحي سايت هاي خود را ارزيابي مي كنيد ، مخاطبان هميشه بايد در ذهن شما اولويت داشته باشند .

شايد جنبه هايي از طراحي سايت وجود داشته باشد كه شما زياد به آن اهميت نمي دهيد .

در قسمت بعدي بيشتر در مورد اين موضوع در طراحي سايت صحبت خواهيم كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/312/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.