دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و پنجم )

۲۲ بازديد

ايجاد تعادل بين نرخ تبديل با قابليت استفاده و جذب كاربر

مثال : آزمايش به كارگيري يك پنجره پاپ آپ

در آزمايش ما درباره استفاده از پنجره هاي پاپ آپ به نظر مي رسد واقعا اين سوال كه :

چگونه بسياري از مردم يك پست را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك مي گذارند ، جا انداخته شده است .

با اين كه گوگل به بينابيني علاقه نشان داده است ( به ويژه در نسخه هاي گوشي سايت )

ما خيلي نگران هستيم كه از يك صفحه پاپ استفاده كنيم .

كه اين صفحه ، هدف اصلي سئو و بازديد از صفحه زيرين را از مبهم مي سازد .

اگر گوگل متوجه شود كه كاربران از سايت سئو شده نارضايتي دارند اين موضوع مي تواند نتيجه بدي در رتبه يندي سئو ي سايت شما داشته باشد .

گوگل در سال 2015 گفت :

بينابيني هايي كه مقدار قابل توجهي از محتوا را پنهان كند ،يك تجربه جست و جوي سئو ي بد را ارائه مي دهد .

ما در اين لحظه ، از يك صفحه پاپ آپ كه قابليت خروج دارد استفاده مي كنيم .

اميدواريم تا زماني كه كاربر اين دستگاه را مي بيند ، ابتدا با محتواي سئو جذب شود كه براي آن وارد شده است .

من مي توانم اين راه را براي افزايش مشتركان سايت شما در سئو پيشنهاد كنم .

اگر نرخ تبديل كم تري ارائه ندهد :

اين روش نرخ تبديل يكساني در برابر پنجره هاي عادي پاپ آپ به شما مي دهد كه در سئو اهميت دارد .

ما به عنوان يك سئو كار فكر مي كنيم :

خيلي معقول است كه از تكنيك هاي تبديل بازديدكننده به مشتري استفاده كنيم .

البته اين تكنيك ها نبايد تاثير نا مناسبي در رتبه بندي سئو ي سايت شما در گوگل داشته باشد .

به نرخ تبديل اجازه ندهيد كه سر راه هدف اصلي قرار بگيرد كه بازديدكننده گوگل به خاطر آن در قسمت مشخضي از سايت قرار دارد .

ريسك نكنيد كه گوگل نارضايتي هاي مشابه در سايت شما كه سئو شده پيدا كند .

اكر سايت شما به اين شكل باشد قطعا در رتبه بندي سئو ي گوگل بهتر نخواهد شد و رتبه مناسبي از لحاظ كيفيت دريافت نخواهد كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/309/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.