دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

مراحل ارائه بازخورد موثر

۲۳ بازديد

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

عبارت طراحي يكي از بخش هاي يك پروژه است كه بايد با همكاري بيشتري انجام شود .

اين بخش مي تواند كاملا كاربر را گول بزند كه در طراحي سايت گشت و گذار كند .

ارائه يك بازخورد سازنده يكي از بخش هاي حياتي اين روند است .

اما اكثر اوقات مي تواند چيزي باشد كه كل يك پروژه را سر پا نگه مي دارد .

به منظور اطمينان از يك نتيجه موفقيت آميز ، ارتباط شفاف مي تواند نكته كليدي در طراحي سايت باشد .

همچنين اين نيز مهم است كه تمامي راه هاي ارتباطي براي هميشه باز باشد .

اين كار اجازه مي دهد همه بتوانند طراحي ها را در طي فرايند نقد و بررسي كنند .

با اين حال ، وقتي به مرحله دريافت بازخورد كيفيت مي رسيم نظر هايي مثل :

خلاق تر باشيد

به سادگي نمي تواند اين را دچار مشكل كند .

در اين جا هفت مرحله كليدي براي ارائه يك بازخورد مفيد و موثر در طراحي سايت شما آورده ايم :

مديريت سهامداران

وقتي به طور مشخص حرف از طراحي سايت مي شود ، اكثر اوقات در موردي كه چند سهامدار وجود داشته باشد مطرح مي شود .

شايد شما يك مدير پروژه باشيد كه به طور مستقيم با يك آژانس كار مي كنيد .

اما شايد هم اين طور باشد كه شما با يك تيم بزرگ تر از مردم در سازمان خود كار مي كنيد .

هر كدام از آن ها مي تواند نظر يا تجربه قبلي داشته باشد كه روي نرديك شدن وي به روند كار طراحي سايت تاثير مي گذارد .

شايد هم مدير عاملي وجود داشته باشد كه نظر نهايي را بايد اعلام كند قبل از اين كه يك پروژه طراحي سايت بتواند پيشرفت كند .

هر موقعيتي كه مي خواهد باشد ، به عنوان اولين مرحله از اين روند :

مهم است كه مشخص كنيد چه كسي در اين پروژه طراحي سايت شركت خواهد داشت .

به همين ترتيب بايد مشخص كنيد چه كسي قدرت كنترل نامحدود و نظر نهايي را دارد .

براي اين كه يك طراحي سايت موفق باشد بايد همه روي يك صفحه باشند و با يكديگر كار كنند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/310/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.