دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و سوم )

۲۰ بازديد

ايجاد تعادل بين نرخ تبديل با قابليت استفاده و جذب كاربر

براي مثال پنجره هاي پاپ آپ و خودكاري كه باز مي شود را در سئو در نظر بگيريد .

با توجه به سخنان توسعه دهنده قابليت استفاده در سئو ، Jakob Nielson ، نود و پنج درصد از بازديدكنندگان :

از اين پنجره هاي پاپ آپ و پنجره هايي كه غير ارادي در سايت هاي سئو باز مي شود متنفر هستند .

مخصوصا آن هايي كه شامل تبليغات ناخواسته در سئو است .

در حقيقت ، پنجره هاي پاپ آپ به طور دائم به عنوان اولين رتبه در ليست بد ترين تكنيك تبليغات در سئو انتخاب شده است .

اين تبليغات از چندين سال پيش براي سايت هاي سئو شده به وجود آمده است .

طرفداران موجود براي دسترسي وبسايت سئو شده اشاره مي كنند :

  • باز كردن يك پنجره جديد از مرورگر بايد با اختيار كاربر باشد .
  • پنجره هاي پاپ آپي كه باز مي شود نبايد صفحه ديد كاربر را مختل كند .
  • همه لينك ها به صورت پيش فرض بايد در همان پنجره باز شود .
    • يك استثنا وجود دارد . با اين حال ممكن است بعضي صفحات شامل ليستي از لينك ها باشد .
    • اين در بعضي مواقع راحت تر است تا هر لينك در صفحه جداگانه باز شود .
    • با اين كار كاربر مي تواند به سرعت به صفحه قبلي برگردد .
    • حتي در بعضي مواقع اين پيشنهاد خوبي است كه به كاربر گوييد اين لينك را در صفحه جديد باز كن .
  • به بازديدكننده بگوييد كه آن ها قرار است با يك صفحه پاپ آپ مواجه شوند . ( از تگ title استفاده كنيد )
  • پنجره هاي پاپ آپ در همه مرورگر ها كار نمي كند .
  • آن ها براي كاربر دلسرد كننده هستند .
  • به كاربر يك جايگزين ارائه دهيد .

با اين حال ، يك حقيقت تلخ براي طرفداران دسترسي و قابليت استفاده اين است كه :

بشنوند كه پنجره هاي پاپ آپ در سئو مي توانند به صورت موفقيت آميز مورد استفاده قرار گيرد .

براي مثال مي توان فرم هاي ثبت نام را به اين شكل درآورد .

در قسمت بعدي اين آموزش سئو به شما خواهيم آموخت كه چگونه مي توان استفاده مفيدي از آن داشت .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/305/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.