شنبه ۱۹ مرداد ۹۸ ۲۳:۲۶ ۲۳ بازديد
محتواي مكمل يك صفحه
ادامه نكات كليدي درباره محتواي مكمل در سئو
- گمراه كردن يا اساس طراحي فريبنده كار را خيلي سخت مي كند كه بگوييم هيچ پاسخي در اين صفحه نيست .
- كه باعث ضعيف شدن تجربه كاربري مي شود .
- ريدايركت كردن در سئو حقيقت منتقل كردن كاربر به آدرس ديگري است كه در ابتدا درخواست شده است .
- دليل هاي زياد خوبي براي ريدايركت وجود دارد براي مثال :
- وقتي يك سايت به يك آدرس جديد مي رود ، با اين حال ، بعضي ريدايركت ها طراحي شده است تا موتور هاي جست و جو و كاربران را فريب دهد .
- اين ها يك تجربه كاربري ضعيف است و كاربران شايد احساس گيجي با فريب خوردگي كنند .
- ما اين نوع ريدايركت ها را براي سئو ، مخفي مي ناميم .
- اين ريدايركت ها در سئو فريبنده است و بايد امتياز پاييني در كيفيت دريافت كند .
- دليل هاي زياد خوبي براي ريدايركت وجود دارد براي مثال :
- با اين حال ، شما احتمالا با صفحاتي رو به رو شويد كه شامل بحث هاي اسپم در فروم يا كامنت ها باشد .
- ما اين موارد را در سئو اسپم در نظر مي گيريم اگر كسي كامنت نا مربوطي ارسال كند يا به نظر برسد كه كمكي به كاربر نمي كند .
- اما در عوض براي تبليغ يك محصول يا لينك سازي استفاده شده است .
- بار ها اين كامنت ها توسط بوت ها ارسال شده است .
- كامنت هاي اسپم در سئو به راحتي شناسايي مي شود .
- اين كامنت ها احتمالا شامل تبليغ ، دانلود يا لينك هاي ديگر يا متن هاي كوتاه نا مربوط به موضوع صفحه است .
- براي مثال مي توان به جمله هايي مثل " سلام " ، " خوبه " ، " من اين جا جديد هستم " اشاره كرد .
- وبمستران بايد اين كامنت ها را شناسايي كنند و براي اين كه تجربه كاربري ضعيفي در سئو نداشته باشند ، آن ها را پاك كنند .
- ما اين موارد را در سئو اسپم در نظر مي گيريم اگر كسي كامنت نا مربوطي ارسال كند يا به نظر برسد كه كمكي به كاربر نمي كند .
- اين اعمال سئو كار را براي خواندن خيلي سخت مي كند و يك تجربه كاربري ضعيف حساب مي شود .
- منظور كم كيفيت ترين نوع محتواي اصلي در سئو بدون هيچ تغييري و استفاده از كپي از مطالب ديگران است .