جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ ۲۳:۴۷ ۱۸ بازديد
محتواي مكمل يك صفحه
نكات كليدي درباره محتواي مكمل
- محتواي مكمل در سئو مي تواند قسمت بزرگي از يك صفحه با كيفيت باشد كه به دليل هدفش جذابيت دارد .
- محتواي مكمل مفيد ، محتوايي است كه مورد هدف محتوا و هدف صفحه قرار گرفته است .
- سايت هاي كوچك تر مثل سايت هاي كسب و كار هاي محلي و سازمان هاي اجتماعي يا وبسايت ها و وبلاگ هاي شخصي براي هدفشان شايد به محتواي مكمل كم ترين نياز داشته باشد .
- يك صفحه مي تواند بدون داشتن محتواي مكمل در سئو ، رتبه بالا يا حتي بالا ترين رتبه را بگيرد .
در اين جا نقل قول هايي در مورد محتواي مكمل سئو داريم :
- محتواي مكمل در يك تجربه كاربري خوب در صفحه تاثير دارد . اما به طور مستقيم به صفحه براي رسيدن به هدفش كمك نمي كند .
- محتواي مكمل سئو توسط وبمستران توليد مي شود و يك بخش مهم از تجربه كاربري است .
- يك نوع رايج از آن لينك هاي ناوبار است كه به كاربران اجازه مي دهد بخش هاي ديگر سايت را مشاهده كنند .
- در بعضي از موارد محتواي پشت تب ها ممكن است به عنوان بخشي از محتواي مكمل در نظر گرفته شود .
- محتواي مكملي كه در تجربه كاربري يك صفحه و سايت مشاركت دارد :
- با اين حال ما از سايت شركت ها و سازمان هاي بزرگ انتظار داريم كه تجربه كاربري خوبي براي سايتشان به كار گيرند .
- براي مثال مي توان به محتواي مكمل مفيد اشاره كرد .
- براي سايت هاي بزرگ ، محتواي مكمل ممكن است يكي از راه هاي اساسي براي كاربران باشد تا محتواي اصلي را پيدا كنند و در سايت جست و جو كنند .
- كمبود محتواي مكمل مفيد در سايت هاي بزرگ با محتواي زياد ممكن است :
- يكي از دلايل دريافت رتبه پايين در كيفيت باشد .
- كمبود محتواي مكمل مفيد در سايت هاي بزرگ با محتواي زياد ممكن است :
- با اين حال بعضي صفحات عمدا طوري طراحي شده است كه تجربه كاربر را از محتواي اصلي به سمت تبليغات ببرد .