جمعه ۱۱ آبان ۰۳

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت نوزدهم )

۱۷ بازديد

محتواي مكمل يك صفحه

محتواي مكمل يك صفحه چيست ؟

در راهنماي گوگل در مورد سئو در سال 2017 داريم :

محتواي مكمل يك صفحه ، در يك تجربه كاربري خوب از صفحه مشاركت دارد .

اما به طور مستقيم به صفحه كمك نمي كند كه به هدفش در سئو برسد .

محتواي مكمل به وبمستران كمك مي كند و بخش مهمي از تجربه كاربري است .

يك نوع رايج از محتواي مكمل لينك هاي ناوبار است كه به كاربر اجازه مي دهد از بخش هاي ديگر سايت ديدن كند .

در نظر داشته باشيد كه در برخي موارد ، محتواي پشت هر تب ممكن است به عنوان بخشي از محتواي مكمل صفحه در نظر گرفته شود .

وقتي بحث صفحه وب و تجربه كاربري مثبت مي شود :

گوگل در مورد عملكرد و استفاده از محتواي مكمل سئو زياد صحبت مي كند .

براي مثال ، لينك هاي ناوبار كه براي كاربران مفيد باشد .

در اين مورد راهنماي سئو ي گوگل در سال 2017 مي گويد :

به طور مختصر ، فقدان محتواي مكمل سئو ي مفيد ممكن است دليلي براي دريافت كيفيت پايين در رتبه بندي باشد .

البته اين مورد بستگي به هدف صفحه براي سئو و نوع وب سايت دارد .

ما استاندارد هاي متفاوتي براي كسب و كار هاي كوچك داريم .

اين كسب و كار ها وجود دارد تا به جوامعشان خدمت كند .

آن ها اين كار را در مقابل كسب و كار هايي انجام مي دهند كه صفحات زيادي در سايت خود دارند .

براي بعضي از صفحات ، مثل فايل هاي PDF يا JPEG ما محتواي مكملي براي سئو انتظار نداريم .

اين با ارزش است كه به ياد داشته باشيد كه يك محتواي مكمل خوب براي سئو نمي تواند :

محتواي اصلي سئو را كه ضعيف است از دريافت كيفيت پايين در رتبه بندي نجات دهد .

راهنماي گوگل در سال 2017 مي گويد :

محتواي اصلي سئو تمام چيزي است كه باعث مي شود يك صفحه به هدف خود برسد .

محتواي مكمل سئو كه خوب باشد قطعا يك گزينه قابل قبول است .

همان طور كه هميشه بوده است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/297/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.