جمعه ۱۱ آبان ۰۳

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت هجدهم )

۱۸ بازديد

محتواي اصلي يك صفحه

طبق راهنماي گوگل در سال 2017 :

محتواي اصلي سئو دليلي است كه صفحه وجود دارد .

يا شايد بايد دليلي باشد كه صفحه وجود داشته باشد .

گوگل روي چه چيزي تمركز كرده است ؟

تمامي نگراني گوگل در سئو مربوط به هدف يك صفحه است .

از ديگر موارد مي توان به محتواي اصلي يك صفحه ، محتواي تكميلي آن و روشي است كه آن صفحه كسب درآمد مي كند .

و اين كه آيا اين روش ، تجربه كاربري را در مورد استفاده از محتواي اصلي سئو تحت تاثير قرار مي دهد ؟

اگر سئو ي يك وب سايت براي تبديل بازديدكننده به مشتري به منظور استفاده از محتواي اصلي باشد :

وبمستران بايد مراقب باشند كه همين راه را پيش بگيرند .

همچنين گوگل يك الگوريتم براي ترتيب صفحه دارد كه صفحاتي كه در بالاي آن ها تبليغات زيادي وجود دارد را كنار مي گذارد .

يا سايت هايي كه كاربر را مجبور مي كنند :

براي رسيدن به محتواي اصلي سئو ، تبليغات زيادي را اسكرول كنند .

محتواي مكمل سئو كه كيفيت بالايي دارد بايد براي تجربه كاربري جذاب يك صفحه يا سايت ، مشاركت داشته باشد .

همچنين اين بخش نبايد با محتواي اصلي سئو در تناقض باشد يا در كار آن اختلال ايجاد كند .

گوگل مي گويد :

محتواي اصلي سئو دليلي است كه صفحه وجود دارد .

يا شايد بايد دليلي باشد كه صفحه وجود داشته باشد .

پس احتمالا مهم ترين بخش يك سايت براي سئو از نظر گوگل ، محتواي اصلي است .

محتواي مكمل يك صفحه

يك مثال از محتواي مكمل در يك صفحه از سئو ، لينك هاي ناوبار است .

اين لينك ها به كاربر اجازه مي دهد از بخش هاي ديگر سايت بازديد كند .

همچنين لينك هاي موجود در هدر و فوتر نيز مي تواند نقشي در اين مورد داشته باشد .

در قسمت بعدي اطلاعات بيشتري در مورد محتواي مكمل يك صفحه در اختيار شما خواهيم گذاشت .

اين كه چه چيز هايي مي تواند در اين بخش از سئو ايفاي نقش كند ، موضوعي است كه احتمالا ذهن شما را بسيار درگير كرده است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/295/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.