محتواي اصلي يك صفحه
طبق راهنماي گوگل در سال 2017 :
محتواي اصلي سئو دليلي است كه صفحه وجود دارد .
يا شايد بايد دليلي باشد كه صفحه وجود داشته باشد .
گوگل روي چه چيزي تمركز كرده است ؟
تمامي نگراني گوگل در سئو مربوط به هدف يك صفحه است .
از ديگر موارد مي توان به محتواي اصلي يك صفحه ، محتواي تكميلي آن و روشي است كه آن صفحه كسب درآمد مي كند .
و اين كه آيا اين روش ، تجربه كاربري را در مورد استفاده از محتواي اصلي سئو تحت تاثير قرار مي دهد ؟
اگر سئو ي يك وب سايت براي تبديل بازديدكننده به مشتري به منظور استفاده از محتواي اصلي باشد :
وبمستران بايد مراقب باشند كه همين راه را پيش بگيرند .
همچنين گوگل يك الگوريتم براي ترتيب صفحه دارد كه صفحاتي كه در بالاي آن ها تبليغات زيادي وجود دارد را كنار مي گذارد .
يا سايت هايي كه كاربر را مجبور مي كنند :
براي رسيدن به محتواي اصلي سئو ، تبليغات زيادي را اسكرول كنند .
محتواي مكمل سئو كه كيفيت بالايي دارد بايد براي تجربه كاربري جذاب يك صفحه يا سايت ، مشاركت داشته باشد .
همچنين اين بخش نبايد با محتواي اصلي سئو در تناقض باشد يا در كار آن اختلال ايجاد كند .
گوگل مي گويد :
محتواي اصلي سئو دليلي است كه صفحه وجود دارد .
يا شايد بايد دليلي باشد كه صفحه وجود داشته باشد .
پس احتمالا مهم ترين بخش يك سايت براي سئو از نظر گوگل ، محتواي اصلي است .
محتواي مكمل يك صفحه
يك مثال از محتواي مكمل در يك صفحه از سئو ، لينك هاي ناوبار است .
اين لينك ها به كاربر اجازه مي دهد از بخش هاي ديگر سايت بازديد كند .
همچنين لينك هاي موجود در هدر و فوتر نيز مي تواند نقشي در اين مورد داشته باشد .
در قسمت بعدي اطلاعات بيشتري در مورد محتواي مكمل يك صفحه در اختيار شما خواهيم گذاشت .
اين كه چه چيز هايي مي تواند در اين بخش از سئو ايفاي نقش كند ، موضوعي است كه احتمالا ذهن شما را بسيار درگير كرده است .