جمعه ۱۱ آبان ۰۳

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت هفدهم )

۱۹ بازديد

E.A.T چيست ؟

هدف گوگل اين است كه به صفحاتي در سئو رتبه دهد كه :

نويسنده آن ها تخصص قابل اعتماد در تجربه زمينه اي داشته باشند كه دارند در مورد آن مي نويسند .

اين رتبه بندي هاي كيفيت ( انجام شده توسط ارزيابي انساني ) بر اساس سه حرف E.A.T يا E-A-T يا EAT مشخص مي شود .

اين سه حرف مربوط به سه كلمه " Authoritativeness " ، " Expertise " و " Trustworthiness " است .

معني اين كلمات به ترتيب : " تخصص " ، " اعتبار " و " اعتماد و امانت داري " است .

اين سه ويژگي سئو بايد در محتواي اصلي صفحه وجود داشته باشد .

راهنماي گوگل در مورد ارزيابي كننده كيفيت در سال 2017 را براي شما آورده ايم :

تخصص ، اعتبار و اعتماد هسته هاي مهم كيفيت در سئو است .

مهم : كمبود شاخص هاي EAT مي تواند باعث دريافت كيفيت پايين از جانب گوگل براي سئو شود .

همچنين داريم :

مقدار تخصص ، اعتبار و اعتماد كه يك سايت در سئو دارد ، بسيار مهم است .

كيفيت و مقدار محتواي اصلي ، اطلاعات يك سايت و محبوبيت آن مي تواند اين شاخص ها را در سئو تحت تاثير قرار دهد .

در مورد موضوع صفحه فكر كنيد .

چه تخصص هايي ضروري است كه يك صفحه به هدف خود برسد ؟

استاندارد يك تخصص بستگي به موضوع صفحه دارد .

كساني كه به شما لينك مي دهند ، مي توانند روي اين شاخص هاي سئو تاثير بگذارند .

اين سخنان Marie Haynes در سال 2018 را نيز در نظر داشته باشيد :

من از Gary در مورد شاخص هاي EAT سوال كردم .

او گفت به طور گسترده به لينك هايي بستگي دارد كه شما از سايت هاي معتبر دريافت مي كنيد .

براي مثال ، اگر واشنگتن پست به شما لينك دهد ، خيلي خوب است .

گوگل به طور مخفيانه همچنان يك موتور جست و جو بر اساس لينك دهي در سئو است .

در سال 2019 زمان و تلاش بيشتري نياز است كه سايت خود را به بالاي ليست سئو ي گوگل برسانيد .

در قبل اين كار به مراتب راحت تر بود .

در قسمت بعدي در مورد محتواي اصلي صفحه صحبت خواهيم كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/293/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.