گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟
آيا شما داريد صفحات واسط براي سئو مي سازيد ؟
گوگل مي گويد :
واسط ها در سئو ، سايت ها يا صفحاتي است كه براي رتبه گيري بالا در نتايج سئو ساخته شده است .
آن ها براي كاربران نامناسب هستند .
زيرا كاربران را به صفحات چندگانه مشابه در نتايج سئو هدايت مي كند .
كه در نهايت هر كدام از اين صفحات ، كاربر را به يك مقصد يكسان مي رساند .
همچنين آن ها مي توانند كاربران را به صفحات واسط ديگري هدايت كنند كه به اندازه مقصد ، مفيد نيست .
در اين جا مثال هايي از صفحات واسط در سئو براي شما آورده ايم :
- داشتن نام دامنه ها يا صفحات چندگانه براي هدف قرار دادن يك منطقه يا شهر مشخص كه كاربر را به يك صفحه مي رساند .
- صفحاتي كه توليد شده اند تا بازديدكنندگان را به صفحات واقعا قابل استفاده يا قسمت مربوطه برساند .
- صفحات مشابهي كه اساسا به نتيجه جست و جوي سئو نزديك تر از يك سلسله مراتب باشد .
به اين نكته تاكيد مي كنيم كه :
واسط ها در سئو ، سايت ها يا صفحاتي است كه براي رتبه گيري بالا در نتايج سئو ساخته شده است .
در ذهن داشته باشيد :
اين فقط مربوط به صفحاتي نيست كه محلي باشند .
فقط آن ها نيستند كه به عنوان واسط در نظر گرفته مي شوند .
John Mueller در سال 2018 بيان كرد :
براي گوگل ، اين كه شما اساسا يك سايت واسط با صفحات كم ارزش بسازيد كه يك عبارت مشخص را هدف قرار دهد ، به طور كلي تمام شده است .
اگر سايت شما با صفحات كم ارزش واسط توسط تكنيك هاي قديمي سئو ساخته شده است ، گوگل تمامي صفحات آن را ايندكس نمي كند .
اين كار در سال 2019 بيشتر از قبل براي سئو ، اسپم شناخته مي شود .
اگر اين كار را انجام دهيد كيفيت سايت شما روز به روز پايين تر خواهد آمد .
خلاصه
اگر شما داريد كلمات كليدي براي سئو مي سازيد كه شامل محل ها مي شود و مربوط به يك كسب و كار است :
ريسك بزرگي خواهد بود كه اين صفحات در سال 2019 به عنوان واسط شناخته شود يا خير !
اگر مي دانيد كه شما صفحات واسط بسيار كم كيفيتي داريد :
يا بايد آن ها را پاك كنيد يا در مورد استراتژي سئو ي خود تجديد نظر كنيد .
اين كار ها باعث رتبه گيري بالا در سئو ي گوگل مي شود .
صفحاتي كه مربوط به محل هاي جغرافيايي مي شود براي بعضي از سايت ها مناسب است و براي بقيه اين گونه نيست !