جمعه ۱۱ آبان ۰۳

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت پانزدهم )

۱۷ بازديد

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

آيا شما داريد صفحات واسط براي سئو مي سازيد ؟

در قسمت قبلي صحبت هاي Barry Schwartz را در اين زمينه از سئو براي شما آورديم .

اين جمله از ايشان را پر رنگ تر از بقيه در نظر داشته باشيد :

من فكر مي كنم اگر شما روي يك هدف براي يك صفحه از سئو تمركز كنيد بيشتر از آن است كه :

من مي خواهم براي اين كلمات كليدي مختلف رتبه سئو يگيرم .

اين به آن دليل است كه گاهي اوقات اكثرا در حقيقت يك جايگزين به صفحات واسط براي صفحات محلي سئو است .

اين صفحات اساسا همان چيزي كه وبمستران نياز دارند را براي آن ها به دست مي آورد .

به طور طبيعي ، صاحبان كسب و كار مي خواهند با سايتشان براي كلمات كليدي زيادي ، رتبه سئو بگيرند .

چالشي كه براي وبمستران و سئو كاران وجود دارد اين است كه :

گوگل نمي خواهد صاحبان كسب و كار براي كلمات كليدي بسياري با استفاده از محتواي خودكار توليد شده رتبه بگيرند .

مخصوصا وقتي آن ، صفحات زيادي در يك سايت با استفاده از ليستي از كلمات كليدي ، صفحه به صفحه توليد كند .

نتيجه آخر اين كه ، وبمستران صفحات واسط سئو را درست مي كنند بدون اين كه به درستي بدانند :

چه چيزي به گوگل عرضه مي كنند !

و حتي نمي دانند كه گوگل تمامي اين صفحاتي كه توليد محتواي خودكار شده است را ايندكس نمي كند .

ويكي پديا در مورد صفحات واسط سئو مي گويد :

صفحات واسط ، صفحات وبي هستند كه براي ايندكسينگ اسپم ساخته شده است .

اين براي اسپم كردن ايندكسينگ سئو در يك موتور جست و جو است .

آن ها نتايج سئو را در برخي عبارات مشخص به ليست اضافه مي كنند .

هدف آن ها ارسال بازديدكننده به صفحات مختلف سئو در سايت است .

همچنين :

ايندكسينگ اسپم كه از دو كلمه ايندكس و اسپم تشكيل شده است :

به عمل اسپمينگ در موتور هاي جست و جو اشاره دارد .

اين به نوعي ، يك نوع سئو ي اسپم حساب مي شود .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/289/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.