گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟
آيا شما داريد صفحات واسط براي سئو مي سازيد ؟
در قسمت قبلي صحبت هاي Barry Schwartz را در اين زمينه از سئو براي شما آورديم .
اين جمله از ايشان را پر رنگ تر از بقيه در نظر داشته باشيد :
من فكر مي كنم اگر شما روي يك هدف براي يك صفحه از سئو تمركز كنيد بيشتر از آن است كه :
من مي خواهم براي اين كلمات كليدي مختلف رتبه سئو يگيرم .
اين به آن دليل است كه گاهي اوقات اكثرا در حقيقت يك جايگزين به صفحات واسط براي صفحات محلي سئو است .
اين صفحات اساسا همان چيزي كه وبمستران نياز دارند را براي آن ها به دست مي آورد .
به طور طبيعي ، صاحبان كسب و كار مي خواهند با سايتشان براي كلمات كليدي زيادي ، رتبه سئو بگيرند .
چالشي كه براي وبمستران و سئو كاران وجود دارد اين است كه :
گوگل نمي خواهد صاحبان كسب و كار براي كلمات كليدي بسياري با استفاده از محتواي خودكار توليد شده رتبه بگيرند .
مخصوصا وقتي آن ، صفحات زيادي در يك سايت با استفاده از ليستي از كلمات كليدي ، صفحه به صفحه توليد كند .
نتيجه آخر اين كه ، وبمستران صفحات واسط سئو را درست مي كنند بدون اين كه به درستي بدانند :
چه چيزي به گوگل عرضه مي كنند !
و حتي نمي دانند كه گوگل تمامي اين صفحاتي كه توليد محتواي خودكار شده است را ايندكس نمي كند .
ويكي پديا در مورد صفحات واسط سئو مي گويد :
صفحات واسط ، صفحات وبي هستند كه براي ايندكسينگ اسپم ساخته شده است .
اين براي اسپم كردن ايندكسينگ سئو در يك موتور جست و جو است .
آن ها نتايج سئو را در برخي عبارات مشخص به ليست اضافه مي كنند .
هدف آن ها ارسال بازديدكننده به صفحات مختلف سئو در سايت است .
همچنين :
ايندكسينگ اسپم كه از دو كلمه ايندكس و اسپم تشكيل شده است :
به عمل اسپمينگ در موتور هاي جست و جو اشاره دارد .
اين به نوعي ، يك نوع سئو ي اسپم حساب مي شود .