دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و يكم )

۲۲ بازديد

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

آيا شما داريد صفحات واسط براي سئو مي سازيد ؟

سايت Search Engine Land اين شفاف سازي ها را از طرف گوگل به سئو كاران توصيه مي كند :

گوگل مي گويد اگر مي خواهيد بدانيد صفحات شما براي سئو واسط هستند يا خير ، اين سوال ها را از خود بپرسيد :

  • آيا هدف سئو و جذب كاربران به سمت بخش هاي مفيد و متناسب سايت شماست ؟
    • يا آيا آن ها از تجربه كاربري سايت شما به درستي استفاده مي كنند ؟
  • آيا صفحات از قبل تعيين شده اند تا براي سئو در كلمات عمومي رتبه بگيرند يا صفحات شامل اطلاعات خاصي است ؟
  • آيا صفحات شامل قسمت هاي مختلف مثل محصولات ، موقعيت هاي مكاني براي دريافت ترافيك بيشتر در سئو است ؟
  • اين صفحات صرفا براي دريافت ترافيك ساخته شده است و به دليل نداشتن محتواي مفيد باعث ترك كاربران مي شود ؟
  • اين صفحات سئو مثل يك جزيره است ؟
    • دسترسي به آن ها از ساير قسمت ها سخت يا غير ممكن است ؟

Barry Schwartz از Seroundtable اين موضوع را در سئو ادامه مي دهد :

خوب ، يك صفحه ، واسط خواهد بود اگر شما مجموعه اي از آن صفحات داشته باشيد كه :

كلمات كليدي را پر تكرار در آن استفاده كرده باشيد .

من فكر مي كنم اگر شما روي يك هدف براي يك صفحه از سئو تمركز كنيد بيشتر از آن است كه :

من مي خواهم براي اين كلمات كليدي مختلف رتبه سئو يگيرم .

اين كار ياعث مي شود صفحه شما به عنوان يك نتيجه سئو نمايش داده شود .

در حالي كه اگر شما يك ليست از كلمات كليدي سئو داشته باشيد و بگوييد مي خواهم براي هر كرام صفحه جدا داشته باشم

و هر كدام از صفحات براي دو يا سه تا از اين كلمات كليدي باشد اين به آن معني است كه :

شما داريد صفحاتي مي سازيد كه شامل كلمات كليدي جهت دار است

كه ما اساسا به آن ها به چشم واسط نگاه مي كنيم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/287/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.