گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟
در قسمت قبلي صحبت هاي John Meuller را براي شما در مورد صفحات واسط در سئو به پايان رسانديم .
خوب اگر شما چندين صفحه محلي داريد كه :
همگي به يك كسب و كار در يك محل مشابه اشاره مي كند
پس قطعا آن ها نيز به نوعي صفحه واسط در سئو به حساب مي آيد .
و شايد تكنيك هاي قديمي سئو براي اين گونه صفحات ، آن ها را كم كيفيت تر يا حتي اسپم به نظر مي رساند .
گوگل هميشه به وبمستران در مورد استفاده از صفحات واسط سئو هشدار داده است .
اما خيلي از سايت ها هنوز آن ها را به كار مي گيرند زيرا :
- مدل كسب و كار آن ها به اين شكل است و براي دريافت مشتري بايد اين كار را بكنند .
- جايگزين كاري براي آن ها زياد است .
- به اندازه كافي خلاق نيستند .
- آن ها تجربه كافي را براي دوري از مشكلات داشتن صفحات واسط كم كيفيت در سئو ندارند .
- آن ها به اندازه كافي تجربه دارند كه متوجه شوند چه چيزي روي كيفيت سايت آن ها تاثير مي گذارد .
گوگل الگوريتم سئو يي براي صفحات واسط دارد كه با توجه به حرف هاي گوگل در سال 2015 به طور دائم بروز مي شود :
بار ها ديده ايم كه بعضي سايت ها سعي مي كنند كه بدون اضافه كردن ارزش روشن و منحصر به فردي ، در سئو رتبه بگيرند .
اين كمپين هاي صفحات واسط خودش را مثل صفحات عادي در سايت ، دامنه يا تركيبي از هر دو آشكار مي كند .
براي تقويت كيفيت نتايج سئو براي كاربرانمان ، ما به زودي اصلاح كننده رتبه اي را راه اندازي خواهيم كرد .
اين اصلاح كننده اين صفحات را به درستي در اختيار كاربر قرار مي دهد .
سايت هايي كه كمپين هاي بزرگ صفحات واسط دارند احتمالا تحت تاثير به سزايي از اين تغييرات قرار مي گيرد .
اگر شما صفحات محلي براي سئو داريد كه به كسب و كار ها يا محل هاي متفاوتي اشاره مي كند ، آن ها صفحات واسط به شمار نمي روند .
و به طور منحصر به فرد بايد تقويت شوند تا براي سئو رتبه بگيرند .
اين پيشنهادي است كه John داده است .