دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيستم )

۳۵ بازديد

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

در قسمت قبلي صحبت هاي John Meuller را براي شما در مورد صفحات واسط در سئو به پايان رسانديم .

خوب اگر شما چندين صفحه محلي داريد كه :

همگي به يك كسب و كار در يك محل مشابه اشاره مي كند

پس قطعا آن ها نيز به نوعي صفحه واسط در سئو به حساب مي آيد .

و شايد تكنيك هاي قديمي سئو براي اين گونه صفحات ، آن ها را كم كيفيت تر يا حتي اسپم به نظر مي رساند .

گوگل هميشه به وبمستران در مورد استفاده از صفحات واسط سئو هشدار داده است .

اما خيلي از سايت ها هنوز آن ها را به كار مي گيرند زيرا :

  • مدل كسب و كار آن ها به اين شكل است و براي دريافت مشتري بايد اين كار را بكنند .
  • جايگزين كاري براي آن ها زياد است .
  • به اندازه كافي خلاق نيستند .
  • آن ها تجربه كافي را براي دوري از مشكلات داشتن صفحات واسط كم كيفيت در سئو ندارند .
  • آن ها به اندازه كافي تجربه دارند كه متوجه شوند چه چيزي روي كيفيت سايت آن ها تاثير مي گذارد .

گوگل الگوريتم سئو يي براي صفحات واسط دارد كه با توجه به حرف هاي گوگل در سال 2015 به طور دائم بروز مي شود :

بار ها ديده ايم كه بعضي سايت ها سعي مي كنند كه بدون اضافه كردن ارزش روشن و منحصر به فردي ، در سئو رتبه بگيرند .

اين كمپين هاي صفحات واسط خودش را مثل صفحات عادي در سايت ، دامنه يا تركيبي از هر دو آشكار مي كند .

براي تقويت كيفيت نتايج سئو براي كاربرانمان ، ما به زودي اصلاح كننده رتبه اي را راه اندازي خواهيم كرد .

اين اصلاح كننده اين صفحات را به درستي در اختيار كاربر قرار مي دهد .

سايت هايي كه كمپين هاي بزرگ صفحات واسط دارند احتمالا تحت تاثير به سزايي از اين تغييرات قرار مي گيرد .

اگر شما صفحات محلي براي سئو داريد كه به كسب و كار ها يا محل هاي متفاوتي اشاره مي كند ، آن ها صفحات واسط به شمار نمي روند .

و به طور منحصر به فرد بايد تقويت شوند تا براي سئو رتبه بگيرند .

اين پيشنهادي است كه John داده است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/285/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.