گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟
به ادامه صحبت هاي John Meuller در مورد اين مبحث از سئو مي پردازيم :
من فكر مي كنم منطقي است كه تا جاي ممكن محتواي منحصر به فرد براي سئو ي اين صفحات داشته باشيم .
اما نياز نيست كه كل سايت شامل اين مورد شود .
اگر شما آن كار را انجام ندهيد ما سايت را براي اين مطالب تكراري سئو ، پنالتي نخواهيم كرد .
اين چيزي است كه من آن را در سئو در نظر مي گيرم .
تا مطمئن شوم شما آن را اجرا نمي كنيد .
به طور خاص ، اگر اين كار شما باعث مي شود در نهايت كاربران فقط به يك كلينيك برسند
يا شما اين صفحات سئو را ساختيد تا به طور اساسي باعث شويد مردم يه يك كلينيك مشابه برسند
در نهايت اين صفحات از نظر ما مثل يك صفحه ي واسط يا مجموعه اي از صفحات واسط به نظر مي رسد .
شايد اين اتفاق بيفتد كه تيم وب اسپم به آن نگاه كند و بگويد كه اين كار درست نيست .
شما داريد سعي مي كنيد براي تمامي اين صفحات مختلف در كلمات كليدي متفاوت رتبه ي سئو بگيريد .
اما در حقيقت اين صفحات اساسا يكي هستند .
پس از آن احتمالا آن ها به صورت دستي اين صفحات را از نتايج جست و جو ي سئو پاك مي كنند .
بنابراين ، اين يكي از چيز هايي است كه بايد به طور منطقي مراقب آن بود .
كه اگر تمامي اين صفحات سئو به يك كلينيك مشابه مي رسد پس احتمالا منطقي است كه يك صفحه خلاصه درست كنيم .
اما اگر اين صفحات به كسب و كار هاي متفاوت اشاره مي كند ، مشكلي نيست و اين صفحات به عنوان صفحات واسط در سئو در نظر گرفته نمي شود .
صحبت هاي ايشان در همين جا به پايان مي رسد .
در قسمت بعدي سعي مي كنيم در مورد اين گونه صفحات بيشتر توضيح دهيم .
همچنين دلايلي كه كسب و كار ها از اين صفحات در سئو استفاده مي كنند را براي شما شرح خواهيم داد .