دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت هفدهم )

۲۱ بازديد

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

گوگل انواع مختلفي از صفحات را در سئو به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد .

صفحات واسط مي تواند به عنوان صفحات زيادي در يك وبسايت شناخته شود كه :

براي رتبه گيري سئو در كلمات كليدي به خصوصي با استفاده از محتواي اصلي بسيار كم طراحي شده است .

براي مثال ، صفحات مكان يا location اكثرا در نهايت به عنوان صفحه واسط به نظر مي رسد .

اين در خقيقت يك جنبه بسيار جالب از سئو ي مدرن است كه دائما نيز در حال تغيير است .

در گذشته ي نزديك ، نتايج سئو يي كه بر اساس موقعيت يا مكان بود ، از كيفيت كم تري برخوردار بود .

و بنابراين گوگل صفحات وسط را بر اساس تاريخچه در بسياري از مثال ها ، رتبه بندي مي كرد .

سردرگمي بيشتري براي كسب و كار هاي واقعي وجود دارد كه فكر مي كنند بايد براي مكان هاي به خصوصي در سئو رتبه بگيرند .

اما در حقيقت اين كسب و كار ها از نظر جغرافيايي مربوط به آن مكان ها نيستند .

اين كسب و كار ها از صفحات واسط براي رتبه گيري سئو در اين مكان ها استفاده مي كنند .

گوگل در مورد اين صفحات واسط چه مي گويد ؟

چند سال قبل گوگل گفته بود :

براي مثال ، جست و جو كنندگان شايد ليستي از نتايج دريافت مي كردند كه همه به يك سايت سئو شده مي رسيد .

پس اگر كاربري روي يك نتيجه كليك مي كرد ، آن را دوست نداشت و بعد روي نتيجه ي بعدي كليك مي كرد و باز هم به همان سايت مي رسيد و آن را دوست نداشت پس :

اين يك تجربه واقعا خسته كننده و اذيت كننده بود .

يك سوال در مورد انتشار محتوا در چندين صفحه و هدف قرار دادن موقعيت هاي جغرافيايي متفاوت در يك سايت پرسيده شد .

در ذهن داشته باشيد در حاليكه اين استفاده درستي از صفحات سئو نيست :

گوگل سايتي را به خاطر محتواي تكراري در صفحات داخلي سئو پنالتي نمي كند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/279/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.