گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟
گوگل انواع مختلفي از صفحات را در سئو به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد .
صفحات واسط مي تواند به عنوان صفحات زيادي در يك وبسايت شناخته شود كه :
براي رتبه گيري سئو در كلمات كليدي به خصوصي با استفاده از محتواي اصلي بسيار كم طراحي شده است .
براي مثال ، صفحات مكان يا location اكثرا در نهايت به عنوان صفحه واسط به نظر مي رسد .
اين در خقيقت يك جنبه بسيار جالب از سئو ي مدرن است كه دائما نيز در حال تغيير است .
در گذشته ي نزديك ، نتايج سئو يي كه بر اساس موقعيت يا مكان بود ، از كيفيت كم تري برخوردار بود .
و بنابراين گوگل صفحات وسط را بر اساس تاريخچه در بسياري از مثال ها ، رتبه بندي مي كرد .
سردرگمي بيشتري براي كسب و كار هاي واقعي وجود دارد كه فكر مي كنند بايد براي مكان هاي به خصوصي در سئو رتبه بگيرند .
اما در حقيقت اين كسب و كار ها از نظر جغرافيايي مربوط به آن مكان ها نيستند .
اين كسب و كار ها از صفحات واسط براي رتبه گيري سئو در اين مكان ها استفاده مي كنند .
گوگل در مورد اين صفحات واسط چه مي گويد ؟
چند سال قبل گوگل گفته بود :
براي مثال ، جست و جو كنندگان شايد ليستي از نتايج دريافت مي كردند كه همه به يك سايت سئو شده مي رسيد .
پس اگر كاربري روي يك نتيجه كليك مي كرد ، آن را دوست نداشت و بعد روي نتيجه ي بعدي كليك مي كرد و باز هم به همان سايت مي رسيد و آن را دوست نداشت پس :
اين يك تجربه واقعا خسته كننده و اذيت كننده بود .
يك سوال در مورد انتشار محتوا در چندين صفحه و هدف قرار دادن موقعيت هاي جغرافيايي متفاوت در يك سايت پرسيده شد .
در ذهن داشته باشيد در حاليكه اين استفاده درستي از صفحات سئو نيست :
گوگل سايتي را به خاطر محتواي تكراري در صفحات داخلي سئو پنالتي نمي كند .