دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت شانزدهم )

۲۰ بازديد

سايت هايي كه فقط به فكر كسب درآمد هستند ، در گوگل اسپم شناخته مي شود

آيا اين همه اخبار بد است ؟

البته كه اين طور نيست .

در برخي موارد به خصوص اگر شما بخواهيد موارد زير را انجام دهيد ، زمين بازي را به آن واگذار مي كنيد :

  • خودتان را متفاوت كنيد
  • قابل توجه باشيد
  • در دسترس باشيد
  • محتواي منحصر به فرد براي سئو به سايت اضافه كنيد
  • به كاربران از طريق راه هاي اصلي كمك كنيد

گوگل به سئو كار ها يا اكثر سايت ها توجه نمي كند .

اما اين غول موتور هاي جست و جو به كاربرانش اهميت زيادي مي دهد .

پش اگر شما به كاربراني كه از گوگل وارد سايت سئو شده شما مي شوند كمك كنيد و آن ها را به سايت هاي ديگر منتقل نكنيد ، حداقل داريد يك كار درست انجام مي دهيد .

با در نظر داشتن اين مورد در ذهن ، براي مثال ما سايت هاي مرتبط را به صورت متفاوت مي سازيم .

صفحات واسط

قبل از اين كه اين مورد را توضيح دهيد ابتدا آن را تعريف كنيم .

اين صفحات داراي كيفيت پاييني است كه براي رتبه گيري سئو بهينه شده است .

اين گونه صفحات مثل يك واسط بين كاربر و محتواي اصلي عمل مي كند .

الگوريتم هاي سئو ي گوگل به طور دائم سايت هايي كه داراي اين گونه صفحات هستند را مورد هدف قرار مي دهد .

اين بررسي ها با آپديت هايي كه براي كيفيت الگوريتم هاي سئو مي آيد ، سخت گيرانه تر مي شود .

تعريف صفحات واسط در سئو مي تواند بار ها عوض شود .

براي مثال در عكس زير كه از سال 2011 در دسترس است ، تمامي صفحات موجود در سايت به نظر مي رسد كه بيش از پنجاه امتياز منفي براي پنالتي دريافت كرده است .

اين امتياز براي تمامي كلمات كليدي است كه اين سايت براي آن ها سئو شده است .

در ابتدا رتبه بندي سئو ي گوگل براي عبارات كليدي تجاري سقوط كرد كه مي توان آن را دوره آخر الزمان ترافيك لقب داد .

سئو

بعد از آن وبمستران ايميلي از طرف گوگل وبمستر دريافت كردند كه امروزه از آن به عنوان كنسول جست و جوي گوگل نام برده مي شود .

اين ايميل شامي اطلاعاتي بود كه مي گفت شما از تكنيك هاي نادرستي در برخي از صفحات استفاده كرديد .

در همين زمان ، ما سريعا متوجه نشديم كه صفحات گفته شده همان صفحات واسط هستند .

اين واضح است كه تعريف گوگل از صفحات واسط در سئو بار ها عوض مي شود .

بسياري از مردم متوجه نمي شوند چيزي كه دارند مي سازند همان صفحات واسط است كه گوگل در سئو به آن ها اشاره مي كند .

در قسمت بعدي در مورد اين كه گوگل چه صفحاتي را به عنوان واسط تشخيص مي دهد صحبت خواهيم كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/277/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.