دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت سيزدهم )

۱۸ بازديد

نكته : گوگل يك الگوريتم پنالتي مخصوص بخش هاي پاپ آپ و مزاحم دارد

توجه داشته باشيد گوگل از ژانويه 2017 الگوريتم پنالتي براي سئو دارد كه :

بخش هاي پاپ آپ و مزاحم را تشخيص مي دهد .

اين الگوريتم استراتژي هاي ماركتينگي كه بر اين اساس باشد را شناسايي مي كند و آن ها را كنار مي گذارد .

گوگل در اين مورد مي گويد :

در اين جا مثال هايي از اين تكنيك ها آورده ايم .

اين تكنيك ها دسترسي كاربر را براي محتوا كم تر مي كند .

1 . نمايش پاپ آپي كه مانع نمايش محتواي كلي مي شود ،

يا وقتي كه يك كاربر مستقيما از نتايج سئو وارد يك سايت مي شود .

2 . نمايش يك بخش مستقل كه كاربر براي نمايش محتواي اصلي ابتدا بايد آن را كنار بزند .

3 . استفاده از نوعي ترتيب بندي كه محتواي قسمت بالايي سايت را در زير چيزي پنهان كرده باشد .

خروج از پاپ آپ ها ، چيزي كه ما در گرگ سفيد از آن استفاده نمي كنيم ، از قرار معلوم مورد علاقه چك كنندگان سئو نيست .

آن ها از بستن آن براي رسيدن به محتواي اصلي استفاده نمي كنند .

اما خوب در حال حاضر مثل اين كه اين پاپ ها مشكلي ندارند و از آن براي دريافت مشتركان استفاده مي شود .

هدف صفحه سايت شما چيست ؟

آيا اين هدف ، فروش محصول يا ارائه خدمات است ؟

شايد هم سرگرمي مقصود آن باشد .

شايد هم فقط مي خواهد در مورد موضوعي صحبت كند .

فقط يك هدف براي يك صفحه از سايت براي سئو در نظر بگيريد .

اين هدف را آن قدر مشخص انتخاب كنيد كه كيفيت زيادي براي راي دهندگان و الگوريتم هاي سئو داشته باشد .

بازي كه در سال 2019 راه افتاده است ، نامش " جذب بازديدكننده " است .

البته به شرط اين كه شما چيز تقلبي را به نمايش نگذاشته باشيد .

اگر يك بازديدكننده به صفحه سئو ي شما رسيد ، آيا جذب مي شود ؟

آيا آن ها مي توانند چيزي را كه به خاطر آن ، آن جا هستند را به اتمام برسانند ؟

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/271/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.