نكته : گوگل يك الگوريتم پنالتي مخصوص بخش هاي پاپ آپ و مزاحم دارد
توجه داشته باشيد گوگل از ژانويه 2017 الگوريتم پنالتي براي سئو دارد كه :
بخش هاي پاپ آپ و مزاحم را تشخيص مي دهد .
اين الگوريتم استراتژي هاي ماركتينگي كه بر اين اساس باشد را شناسايي مي كند و آن ها را كنار مي گذارد .
گوگل در اين مورد مي گويد :
در اين جا مثال هايي از اين تكنيك ها آورده ايم .
اين تكنيك ها دسترسي كاربر را براي محتوا كم تر مي كند .
1 . نمايش پاپ آپي كه مانع نمايش محتواي كلي مي شود ،
يا وقتي كه يك كاربر مستقيما از نتايج سئو وارد يك سايت مي شود .
2 . نمايش يك بخش مستقل كه كاربر براي نمايش محتواي اصلي ابتدا بايد آن را كنار بزند .
3 . استفاده از نوعي ترتيب بندي كه محتواي قسمت بالايي سايت را در زير چيزي پنهان كرده باشد .
خروج از پاپ آپ ها ، چيزي كه ما در گرگ سفيد از آن استفاده نمي كنيم ، از قرار معلوم مورد علاقه چك كنندگان سئو نيست .
آن ها از بستن آن براي رسيدن به محتواي اصلي استفاده نمي كنند .
اما خوب در حال حاضر مثل اين كه اين پاپ ها مشكلي ندارند و از آن براي دريافت مشتركان استفاده مي شود .
هدف صفحه سايت شما چيست ؟
آيا اين هدف ، فروش محصول يا ارائه خدمات است ؟
شايد هم سرگرمي مقصود آن باشد .
شايد هم فقط مي خواهد در مورد موضوعي صحبت كند .
فقط يك هدف براي يك صفحه از سايت براي سئو در نظر بگيريد .
اين هدف را آن قدر مشخص انتخاب كنيد كه كيفيت زيادي براي راي دهندگان و الگوريتم هاي سئو داشته باشد .
بازي كه در سال 2019 راه افتاده است ، نامش " جذب بازديدكننده " است .
البته به شرط اين كه شما چيز تقلبي را به نمايش نگذاشته باشيد .
اگر يك بازديدكننده به صفحه سئو ي شما رسيد ، آيا جذب مي شود ؟
آيا آن ها مي توانند چيزي را كه به خاطر آن ، آن جا هستند را به اتمام برسانند ؟