نكته : گوگل در سال 2019 سايت ها را ابتدا در موبايل ايندكس مي كند
گوگل رتبه بندي سئو ي سايت ها را بر اساس تجربه كاربري آن ها در موبايل مي سنجد .
تمامي كسب و كار ها بايد تمركز خود را بر روي بهترين تجربه كاربري در دسكتاپ و موبايل قرار دهند .
چون اگر شما اين كار را براي سئو انجام ندهيد ، در رقابت شكست مي خوريد .
همچنين گوگل سايت هاي با كيفيت تر را در بالاي سايت شما قرار خواهد داد .
صحبت هايي از گوگل در اين مورد را براي شما آورده ايم :
براي اين كه نتايج سئو ي مفيدي داشته باشيم ، آزمايشات خود را براي ايندكس اوليه در موبايل شروع كرديم .
با اين كه ايندكس جست و جوي سئو ي ما به همان روند ساده ي ايندكس كردن سايت ها و برنامه ها ادامه مي دهد ، الگوريتم هاي ما در نهايت در درجه اول ظاهر موبابل سايت ها را براي رتبه دهي در نظر مي گيرند .
اين كار به منظور دريافت داده هاي ساختاري و نمايش اين سايت ها در snippeتts انجام مي شود .
نكته : گوگل يك الگوريتم پنالتي خيلي سنگين دارد
محتواي مهم سئو ي خود را در بالاي صفحه قرار دهيد .
سعي كنيد در هر دستگاهي اين محتوا در بالايي ترين قسمت ممكن باشد .
گوگل همچنين يك الگوريتم قوي براي پنالتي دارد .
به طور خلاصه ، اگر تبليغات زيادي در صفحه ي خود داشته باشيد يا تبليغات پولي باعث گيج شدن كاربران گوگل شود :
گوگل به سايت شما در سئو رتبه نخواهد داد .
گوگل درباره محتواي سئو مي گويد :
اگر سايتي در بالايي ترين قسمت خود محتواي كافي نداشته باشد ، ممكن است تحت تاثير قرار گيرد .
به جايي كه تبليغات خود را مي گذاريد نگاهي بيندازيد .
سعي كنيد از مطالب كپي استفاده نكنيد زيرا ترافيك سئو را از دست خواهيد داد .
در قسمت بعدي سعي مي كنيم در مورد پاپ ها صحبت كنيم .
همچنين توضيح مي دهيم كه گوگل چرا از اين بخش ها نفرت دارد .
سايت شما نبايد شامل اين بخش ها باشد چرا كه رتبه دهي در سئو به اين موارد نيز بستگي دارد .