جمعه ۱۱ آبان ۰۳

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت يازدهم )

۱۵ بازديد

تجربه كاربري مهم است

تجربه كاربري نامناسب چيست ؟

گوگل براي امتيازدهي به تجربه كاربري ، سايت ها را به اين دلايل در رتبه پايين تري قرار مي دهد :

  • طراحي گمراه كننده و قريبنده
  • ريدايركت هاي مخفي
  • دانلود هاي مخرب
  • محتواي اسپم در سئو
  • محتواي بي كيفيت سئو در صفحه اصلي
  • محتواي بي كيفيت سئو در صفحات تكميلي

به طور خلاصه ، هيچ كس به شما پيشنهاد نمي كند كه يك تجربه كاربري ضعيف بسازيد .

قطعا هيچ كس اين كار را به صورت هدفمند با توجه به الگوريتم هاي سئو ي گوگل و انسان هايي كه علاقه به امتيازدهي دارند ، انجام نمي دهد .

گوگل سايت هاي موبايل را براي سئو رتبه مي دهد .

اين رتبه دهي بر اساس خسته كننده بودن كلاس هاي يك سايت براي تجربه كاربري انجام مي شود .

البته گاهي اوقات اين كلاس ها در موبايل و كامپيوتر با يكديگر تفاوت مي كند .

گوگل از قرار معلوم هنوز علاقه زيادي به رتبه دهي سئو براي صفحات اصلي دارد .

همچنين محبوبيت دامنه نيز در اين مورد تاثير گذار است .

يك تجربه كاربري جذاب ، مي تواند به رتبه ي سئو ي شما كمك كند .

البته اين فاكتور يكي از عوامل مرتبه دوم براي سئو است كه بايد در نظر گرفته شود .

حداقل يك تجربه كاربري ضعيف مي تواند در امتياز دهي كاربران به سايت شما به طور جدي تاثير داشته باشد .

الگوريتم هاي سئو ي گوگل كه سايت ها را مجازات مي كند احتمالا صفحات را براي تجربه كاربري ضعيف كلاس بندي مي كند .

البته اين اتفاق زماني مي افتد كه گوگل مشكلي را در سايت شما شناسايي كند .

اگر شما داريد تجربه كاربري سايت خود را در درجه اول با تمركز روي محتواي سئو ي صفحه اصلي و حذف تكنيك هاي قديمي سئو تقويت مي كنيد :

اين كار مراحل مثبتي براي رسيدن به ترافيك سئو از گوگل مي باشد .

محتوايي كه گوگل را جذب مي كند قطعا بايد داراي تجربه كاربري بالايي نيز باشد .

پس تا اين جا به دو مورد بسيار مهم اشاره كرديم :

  • محتواي سئو ي توليد شده بايد كيفيت بالايي داشته باشد
  • اين محتوا بايد داراي تجربه كاربري مناسبي نيز باشد

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/268/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.