جمعه ۱۱ آبان ۰۳

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت دهم )

۱۵ بازديد

رتبه بندي سئو ي گوگل هميشه تغيير مي كند

ادامه ارتباط ، محبوبيت و اعتماد

اكثر تاكتيك هاي سئو هنوز كار مي كنند .

البته اين مورد بستگي به زمان انجام ، سختي كلمه و سئو كار دارد .

هر مسيري كه براي سئو انتخاب كرديد ، در نظر داشته باشيد اگر گوگل متوجه شود داريد آن را گمراه مي كنيد ، شما را به عنوان يك اسپمر خواهد شناخت و سايت شما را پنالتي خواهد كرد .

اين جريمه ها ممكن است سال ها طول بكشد اگر به درستي مديريت نشوند .

بعضي از آن ها بخشيده مي شوند و بعضي ها نه !

گوگل از شما مي خواهد تمامي تخلفات را پاك كنيد .

گوگل نمي خواهد كه شما به آساني در سئو رتبه بگيريد و آن را مديريت كنيد .

منتقدان مي گويند هدف گوگل اين است كه شما براي تبليغات گوگل هزينه كنيد .

مشكلي كه براي سئو ي گوگل وجود دارد اين است كه :

دريافت رتبه بالا در ليست سئو ، اثبات واقعي بودن يك كسب و كار اجتماعي است .

اين راه نيازي به تبليغات گوگل ندارد و ترافيك ارزشمند سئو را به سايت شما مي رساند .

اين مورد رايگان است ، پس سعي كنيد سايت خود را سئو كنيد و از اين مورد بهره گيريد .

تجربه كاربري مهم است

آيا تجربه كاربري يكي از فاكتور هاي سئو است ؟

اين مورد خيلي تكرار مي شود ولي عملنا گوگل تاكيد زيادي روي آن ندارد .

به معناي واقعي كلمه به ما گفته نشده است كه تجربه كاربري يك عامل سئو است .

اما اين مهم است كه بدانيد گوگل چه تجربه كاربري را براي يك سايت ضعيف مي داند .

زيرا اگر سيگنال هايي از ضعيف بودن تجربه كاربري در سايت شما دريافت شود ، نقطه مثبتي براي سئو ي سايت شما نخواهد بود .

Matt Cutts كه ديگر در گوگل كار نمي كند ، مشاوره اي در مورد سئو ارائه مي دهد .

او مي گويد كه سعي كنيد روي تجربه كاربري جذاب تمركز كنيد .

در قسمت بعدي در مورد تجربه كاربري نا مناسب صحبت خواهيم كرد و به برخي موارد آن اشاره مي كنيم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/265/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.