رتبه بندي سئو ي گوگل هميشه تغيير مي كند
ادامه ارتباط ، محبوبيت و اعتماد
اكثر تاكتيك هاي سئو هنوز كار مي كنند .
البته اين مورد بستگي به زمان انجام ، سختي كلمه و سئو كار دارد .
هر مسيري كه براي سئو انتخاب كرديد ، در نظر داشته باشيد اگر گوگل متوجه شود داريد آن را گمراه مي كنيد ، شما را به عنوان يك اسپمر خواهد شناخت و سايت شما را پنالتي خواهد كرد .
اين جريمه ها ممكن است سال ها طول بكشد اگر به درستي مديريت نشوند .
بعضي از آن ها بخشيده مي شوند و بعضي ها نه !
گوگل از شما مي خواهد تمامي تخلفات را پاك كنيد .
گوگل نمي خواهد كه شما به آساني در سئو رتبه بگيريد و آن را مديريت كنيد .
منتقدان مي گويند هدف گوگل اين است كه شما براي تبليغات گوگل هزينه كنيد .
مشكلي كه براي سئو ي گوگل وجود دارد اين است كه :
دريافت رتبه بالا در ليست سئو ، اثبات واقعي بودن يك كسب و كار اجتماعي است .
اين راه نيازي به تبليغات گوگل ندارد و ترافيك ارزشمند سئو را به سايت شما مي رساند .
اين مورد رايگان است ، پس سعي كنيد سايت خود را سئو كنيد و از اين مورد بهره گيريد .
تجربه كاربري مهم است
آيا تجربه كاربري يكي از فاكتور هاي سئو است ؟
اين مورد خيلي تكرار مي شود ولي عملنا گوگل تاكيد زيادي روي آن ندارد .
به معناي واقعي كلمه به ما گفته نشده است كه تجربه كاربري يك عامل سئو است .
اما اين مهم است كه بدانيد گوگل چه تجربه كاربري را براي يك سايت ضعيف مي داند .
زيرا اگر سيگنال هايي از ضعيف بودن تجربه كاربري در سايت شما دريافت شود ، نقطه مثبتي براي سئو ي سايت شما نخواهد بود .
Matt Cutts كه ديگر در گوگل كار نمي كند ، مشاوره اي در مورد سئو ارائه مي دهد .
او مي گويد كه سعي كنيد روي تجربه كاربري جذاب تمركز كنيد .
در قسمت بعدي در مورد تجربه كاربري نا مناسب صحبت خواهيم كرد و به برخي موارد آن اشاره مي كنيم .