رتبه بندي سئو ي گوگل هميشه تغيير مي كند
رتبه بندي هاي گوگل هميشه شار ثابتي دارند
ساده به اين مسئله نگاه كنيد
اين وظيفه ي گوگل است كه مسير رسيدن به رتبه هاي بالاي سئو را سخت تر كند .
خيلي سخت است كه در كلمات پر رقابت ، رتبه اي از گوگل دريافت كنيد .
بنابراين افرادي كه پشت اين الگوريتم هاي سئو هستند ، شرايط را سخت تر مي كنند .
شما براي دست يابي به ده رتبه ي برتر در گوگل بايد سخت تلاش كنيد .
در سال 2019 ، هميشه تغييراتي در نتايج گوگل مي بينيم .
اين مسئله باعث شده كه مردم در مورد نتايج حدس بزنند .
نوسان در رتبه بندي
اين شار ، هميشه سايت هاي يكساني را در نتايج سئو نشان نمي دهد .
نوساني كه سايت ها به سمت بالا مي آيد نشانه ي خوبي است كه هميشه به آن اشاره كرده اند .
گوگل در مورد راهكار هاي مخفي خود ، بسيار رازدار است .
گاهي اوقات پيشنهاد هاي مفيد و گاهي مبهم به شما داده مي شود .
بعضي وقت ها اين پيشنهاد ها ممكن است اشتباه باشد .
اين پيشنهاد ها در مورد دريافت ترافيك سئو ي ارزشمند از گوگل هستند .
در اصل ، سئو ي گوگل هنوز هم در مورد كلمات كليدي و لينك هاست .
سئو ي آن در مورد ارتباط ، محبوبيت و اعتماد است .
كيفيت مطالب ، جذب بازديدكننده و سرگرمي كاربران نيز در اين امر دخيل هستند .
شما بايد كاربران را به هدفي كه دارند برسانيد .
يك تجربه ي كاربري خوب ، كليد موفقيت در سئو است .
شما با اين كار مي توانيد رتبه ي خود را در بسياري از مواقع حفظ كنيد .
ارتباط ، محبوبيت و اعتماد
سئو در سال 2019 هنوز در مورد برقراري ارتباط در صفحات و ايجاد اعتماد كافي براي رتبه گيري در هر كلمه ي دلخواه است .
اين موضوع در مورد رتبه گيري براي كلمات كليدي ارزشمند براي بلند مدت است .
شما مي توانيد از تكنيك هاي كلاه سفيد وارد اين بازي شويد .
از اين تكنيك ها براي ساخت اعتبار و اعتماد به صورت طبيعي استفاده كنيد .
در عين حال شما مي توانيد اين تكنيك ها را كنار بگذاريد و به سئو ي كلاه سياه روي بياوريد .