ادامه مقدمه اي براي سئو
فرآيند
ادامه تجربه ي كاربري
پس گوگل اهميت كيفيت را بالا تر برد
گوگل تصميم گرفت كه نتايج سئو يي كه كيفيت بالايي دارد را رتبه دهد .
گوگل سايت هايي را كه مي خواستند در سئو رتبه بگيرند را مجبور كرد روي محتواي با كيفيت تر كار كنند .
همچنين از آن ها خواست كه بهترين تجربه ي كاربري را در اختيار مشتريان خود قرار دهند .
با اين كار سايت ها لينك هاي زياد خارجي از سايت هاي مشابه به دست مي آوردند .
اين سيگنال هاي كيفيت بالا در وافع راهي است كه به گوگل اجازه مي دهد تا ميزان تلاش و توجه شما به سايتتان را براي سئو متوجه شود .
همچنين گوگل بررسي مي كند كه كاربران چگونه با سايت شما تعامل مي كنند .
اين نوع سيگنال هاي كيفيت كه امسال وجود دارد سخت تر از سيگنال هايي است كه در سال 2011 داشتيم .
اساسا موافقت با گوگل اين است كه آيا شما محتواي سئو ي مناسبي به سايت اضافه مي كنيد يا خير
در اين صورت گوگل گوگل شما را بالا تر از كساني قرار خواهد داد كه روي اين موضوع تمركز ندارند .
اگر شما سعي كنيد گوگل را گول بزنيد ، براي مدتي شما را جريمه خواهد كرد .
اين مشكل تا زماني ادامه مي يابد كه شما مشكل به وجود آمده را برطرف كنيد .
چيزي كه ممكن است سال ها به طول انجامد .
اگر شما يك كسب و كار واقعي هستيد كه در نظر داريد يك برند آنلاين درست كنيد و ترافيك سئو به دست آوريد :
نمي توانيد از تكنيك هاي سئو ي كلاه سياه استفاده كنيد .
كامل صبر كنيد .
اين كار ممكن است خيلي طول بكشد كه سايتي كه با تكنيك هاي سياه سئو شده است از پنالتي برگردد و به روند عادي خود ادامه دهد .
بازگشت از پنالتي و جريمه گوگل يك روند نو ظهور است .
اين كار كاملا عادي است و شما مي توانيد سايت خود را هر موقعي كه خواستيد از پنالتي برگردانيد .
البته اين كار نيازمند زمان ، حوصله و دقت كافي مي باشد .
در مقاله هاي بعدي در مورد پنالتي گوگل توضيح خواهيم داد .