ادامه مقدمه اي براي سئو
فرآيند
ادامه تجربه ي كاربري
آيا بازديد از سايت شما ، تجربه كاربري خوبي ارائه مي دهد ؟
آيا اين مورد وظيفه اش را بهتر از رقابت انجام مي دهد ؟
اگر نه ، از بازرسان كيفيت سئو دوري كنيد .
همچنين از الگوريتم پانداي گوگل نيز دوري كنيد .
اين الگوريتم سئو به دنبال تخريب سايت ها است .
با كوچك ترين چيزي كه پيدا كنند اين كار را انجام مي دهد .
از ضعيفي تجربه ي كاربري گرفته تا محتواي نا مناسب براي سئو همه در كار اين الگوريتم تاثير دارد .
گوگل اهميت كيفيت را سال به سال بالا تر مي برد .
گوگل كيفيت بالا را در سئو ي كسب و كار هاي آنلاين هدف قرار مي دهد .
موفقيت در بازار سئو در سال 2019 شامل سرمايه گذاري در كيفيت بالاي محتواي صفحات مي شود .
از موارد ديگر مي توان به معماري سايت ، تقويت استفاده ، تبديل به بهينه سازي هوشمند و تكنيك هاي مشروع ماركتينگ آنلاين اشاره كرد .
اگر شما آن موارد را رعايت نكنيد ، در بعضي نقاط با الگوريتم هاي سئو ي گوگل دچار مشكل خواهيد شد .
اين راهنمايي در مورد " سئو چيست " در مورد سوختن و سوزاندن نيست .
چيزي كه در گوگل به وب اسپم معروف است .
خيلي سخت است كه در سال 2019 روي يك سايت واقعي گسترش پيدا كنيد .
يك استراتژي موفق چيست ؟
ارتباط برقرار كنيد ، اعتماد به دست آوريد ، محبوب شويد
به بازديدكنندگان كمك كنيد به چيزي كه مي خواهند برسند .
در سال 2019 سئو فقط به كارگيري مهارت نيست .
بلكه مواردي مثل كيفيت و محتواي مفيد در وبسايت شما نيز حائز اهميت است .
اين دو مورد در كنار يكديگر يك هدف دارند و آن دريافت رضايت كاربران در دراز مدت است .
اگر شما در مورد دريافت ترافيك رايگان براي سئو از موتور هاي جست و جو جدي هستيد ، آماده شويد تا روي زمان سرمايه گذاري كتيد .
تلاش خود را روي سايتتان قرار دهيد و به ماركتينگ آنلاين توجه كنيد .
سيگنال هاي كيفيت
به طور خلاصه ، براي بعضي ها خيلي آسان بود كه كه در اوايل دهه ي اخير در سئو رتبه به دست آورند .
اگر شما به اندازه كافي اعتبار دامنه داشتيد مي توانستيد با محتواي بسيار كم در هر چيزي رتبه بگيريد و سئو شويد .
اين توضيحي در مورد مزرعه ي محتوا است .
اسپم كنندگان وب اكثر اوقات از بك لينك هاي غير طبيعي براي به دست آوردن اعتبار دامنه استفاده مي كردند .
اين كار در سئو به ان ها رتبه ي خوبي مي داد .