فاكتور هايي كه در هنگام طراحي سايت بايد در نظر بگيريد
فضاي گسترده ديجيتال ماركتينگ در چند سال اخير تكامل يافته است .
براي كسب و كار ها اين موضوع كاملا رايج است كه براي فروش خود استراتژي داشته باشند .
آن ها يك بودجه ي معقول را براي اجراي برنامه خود در نظر مي گيرند .
بسياري از بازديدكنندگان آنلاين ، يك برند را در صورت نداشتن طراحي سايت مناسب جدي نمي گيرند .
داشتن يك طراحي سايت كه متناسب با اهداف كسب و كار شما باشد و نياز هاي مشتريان را براورده كند ديگر يك كار ترسناك نيست .
اين به خاطر تكنولوژي است كه اين را براي صاحبان كسب و كار ممكن ساخته تا مشتريان خود را بهتر درك كنند .
آن ها با تكنولوژي محصولاتي توليد مي كنند تا مشتري نتواند در مقابل خريد آن مقاومت كند .
در اين جا چند فاكتور آورديم كه شما قبل از طراحي سايت بايد آن ها را در نظر بگيريد :
تناسب با موبايل
مشتريان احتمالي قبل از بررسي گزينه بعدي دو بار فكر نمي كنند .
اين اتفاق زماني مي افتد كه تجربه كاربري خوبي در اختيار مشتري گذاشته نشود .
هدف شما بايد اين باشد كه طراحي سايت خود را با ترتيب شفاف و هدفمند درست كنيد .
اين كار به خاطر گشت و گذار راحت كاربران در طراحي سايت انجام مي شود .
اين بهترين راهي است كه شما مي توانيد يك تصوير ماندگار در ذهن آن ها بگذاريد .
همچنين با اين كار شما باعث مي شويد مشتري چيزي كه مي خواهد را به راحتي در طراحي سايت شما با استفاده از موبايل به دست آورد .
داشتن زرق و برق اضافي در طراحي سايت بازديدكننده را گيج مي كند .
همچنين باعث كند شدن سرعت بارگذاري طراحي سايت شما مي شود .
سعي كنيد از رنگ مناسب استفاده كنيد و تصاوير و فيلم ها را بهينه كنيد .
مخاطبان
كسب و كار و طراحي سايت شما بدون مخاطب وجود نخواهد داشت .
انجام تحقيق روي مخاطبان هدفتان و بازار به شما كمك مي كند كه همه چيز را در ديد قرار دهيد .
همچنين مشكلاتي را پيدا كنيد كه آن ها را اذيت مي كند .
اين كليد تهيه محتواي مناسب و به دست آوردن مخاطبان گسترده تر است .
ادامه دارد ...