سايت Searchmetrics : آپديت گوگل براي پوشش دامنه هاي بيشتر در نتايج سئو تاثير گذاشت
در اين قسمت مي خواهيم مطالعه ي ديگري در مورد آپديت گوگل براي دامنه هاي متفاوت داشته باشيم .
اين آپديت به نتايج سئو كمك شاياني كرده است .
سايت Searchmetrics مطالعه جديد خود را پيرامون پوشش دامنه هاي متفاوت در گوگل منتشر كرد .
اين مطالعه نشان مي داد كه اين آپديت تاثير به سزايي در نتايج گوگل و تفاوت دامنه ها داشته است .
اين تحقيق زماني منتشر شد كه سايت موز مطالعه اي پيرامون تاثير اين آپديت منتشر كرده بود .
يافته هاي اصلي
يافته هاي اصلي سئو از اين مطالعه نشان مي داد كه شما پنجاه درصد امكان دارد در يك ليست 3 مورد از يك دامنه را ببينيد .
اين مورد پس از پايان انتشار اين آپديت سئو اتفاق افتاد .
گوگل درصد نمايش سه مورد از يك دامنه را از 6.7 درصد به 3.5 درصد رساند .
اين اطلاعات از طريق داده هاي Searchmetrics به دست آمده است .
كلمات كليدي كه بيش از 3 مورد از يك دامنه را در ده تاي اصلي نشان مي دهند تاثيرشان صفر است .
اين درصد از 1.8 به صفر رسيده است .
اما تناوب نمايش دو نتيجه از يك دامنه در ليست سئو كمي افزايش داشته است .
اين درصد از 43.6 به 44.2 رسيده است .
با اين كه يك افزايش كوچك است و گوگل به طور مشخص تاثيرش را روي نمايش بيش از دو نتيجه از يك سايت گذاشته است .
تصاوير
نمودار زير تغييرات را براي قبل و بعد از اين آپديت نشان مي دهد :
انواع ورودي ها
Searchmetrics توضيح داد كه نوع ورودي اهميت دارد .
اگر ورودي ناوبري بود در مقابل اطلاعات و تراكنش براي مثال ، براي گوگل فرق مي كند كه چه دامنه هايي را نشان دهد .
گوگل گفت بعضي ورودي ها بيش از دو نتيجه سئو از يك دامنه را نشان مي دهد .
كليت
تحقيقات نشان داد چگونه سايت هاي كوچك شانس بيشتري براي رتبه گيري سئو دارند .
از اين به بعد سايت هاي بيشتري مي توانند در رقابت سئو ي گوگل شركت كنند .
اين رقابت مي توانند در تمامي زمينه ها باشد .
چرا براي ما مهم است ؟
دوباره ، نمايش دامنه هاي متفاوت فضايي باز تر براي رقابت شما در كلمات سخت تر ايجاد مي كند .
گستردگي بيشتر در ليست دامنه هاي سئو ، شانس سايت هاي ديگر را براي رتبه گيري بيشتر مي كند .
شايد كار بعضي از شركت ها سخت شود ولي در عوض موقعيت رتبه گيري براي همه يكسان مي شود .