آيا پنل هاي علم گوگل در سئو با اختيار بالا مي آيد يا خير ؟
هنوز به طور كامل مشخص نيست !
معلوم نيست كه آيا تغييري در پنل علم گوگل در سئو وجود دارد يا خير
Pete Meyers از سايت موز دو شنبه در توييتر پستي ارسال كرد .
او بيان كرد كه افزايشي در لينك مطالب پنل علم گوگل مشاهده كرده است .
اين مشاهدات در دو روز متوالي در ابزار MozCast دريافت شدند .
گروهي نيز در RankRanger براي مدتي در حال بررسي بودند .
Mordy Obserstein از RankRanger روز دوشنبه به ما گفت كه افزايشي مشاهده نكرده است .
ظاهر اين بخش ها چگونه است ؟
در ابتدا ، اجازه دهيد به شما نشان دهيم ظاهر اين پنل ها چگونه است .
به طور خلاصه ، آن ها تركيبي از پنل علم گوگل و featured snippets هستند .
در زير چند اسكرين شات به شما نشان مي دهيم :
دو درصد از نتايج سئو
سايت MOZ مي گويد كه اين پنل ها را در حدود دو تا سه درصد از نتايج سئو مشاهده كرده است .
گروهي در RankRanger برخي از اين پنل ها را بررسي مي كرده اند و نام آن ها را " كارت هاي كاوشي " گذاشته اند .
شما مي توانيد آن ها در ابزار بررسي ويژگي RankRanger بررسي كنيد .
در حقيقت ، اين موضوع از ژانويه 2018 در سئو ي گوگل وجود داشته است .
ابزاري كه به شما گفتيم تغييرات قابل توجهي را نشان نمي دهد .
نمي تواند به شما اعلام كند كه اين كارت ها در چه زماني ظاهر مي شود .
اما اعلام مي كند كه 2 تا 3 درصد براي سئو نمايش دارند .
بحث و نگراني
Meyers فكر كرد كه اين جالب است كه تغييرات را سريع ببيند .
زيرا گوگل فشار بدي روي سايت ها براي قرار ندادن آن ها در اين كارت هاي سئو مي آورد .
گوگل اكثر سايت ها را پاسخ مناسبي نمي بيند .
با اطلاعاتي كه RankRanger منتشر كرد هيچ تغيير خاصي مشاهده نشده است .
Mordy Obserstein از RankRanger صحت اين اطلاعات را تاييد كرد .
شايد واقعا هيچ اتفاقي اين جا نمي افتد .
گوگل اين كارت ها را تست نمي كند
ما قبلا فكر مي كرديم گوگل اين كارت هاي سئو را آزمايش مي كند .
در صورتي كه چنين نيست .
چرا بايد براي ما مهم باشد ؟
به طور مشخص ، اكثر پروژه هايي كه ما كار مي كنيم به گوگل وابسته است .
گوگل بايد به مطالب سئو ي ما لينك دهد .
اگر گوگل تصميم داشت نحوه ي لينك دهي و اعتبار دهي به محتواي سئو ي ما را تغيير دهد تاثير به سزايي در ترافيك سايت ما مي گذاشت .