چهل و نه درصد از جست و جو هاي سئو ي انجام شده در گوگل بدون كليك باقي مي مانند
نتايج سئو در موبايل بيشتر آسيب مي بينند
بررسي ها در دستگاه هاي موبايل اين را نشان مي دهد .
نتايج سئو بيشتر ضربه مي خورند و كم تر روي آن ها كليك مي شود .
در حالي كه نتايج پولي در دنياي ديگري سير مي كنند .
فرصت دريافت ترافيك سئو در موبايل بيشتر از دسكتاپ ضربه مي خورد .
موبايل ها دستگاه هايي هستند كه اكثر جست و جو ها از طريق آن ها انجام مي شود .
اين دستگاه ها برند هاي بزرگ را در سئو تحت تاثير قرار مي دهند .
تبليغات در موبايل گاهي كل صفحه را مي گيرند و نمي گذارد نتايج سئو ديده شود .
تعداد برندگان كم تر
نتايج سئو ي بدون كليك مي تواند زماني اتفاق بيفتد كه كاربر اطلاعات مورد نياز خود را در همان صفحه ي جست و جو به دست آورد .
گوگل اين كار را با featured snippets به سادگي انجام داده است .
Jessica Bowman در سخنان كليدي خود در SMX اين ماه در مورد تبديل گوگل از موتور جست و جو به پرتال خبر داد .
او همچنين راه هايي كه شركت ها بايد براي اين تغيير و سئو پيش بگيرند را گوشزد كرد .
وقتي سوال مي شود كه محبوبيت به سمت featured snippets مي رود و كليك ها كم مي شود يا خير :
اين مورد مطرح مي شود كه به سئو ي برند ها كمك مي كند ؟
جواب اين است كه امكان اين مورد وجود دارد و اين بازتابي از كسب و كار داخلي است .
برند هاي كوچك تر قطعا مي توانند در featured snippets نمايش داده شوند .
آن ها همچنين قابليت اين را دارند كه در بخش هاي مختلف ديگر نيز حضور داشته باشند .
اما خوب تحليل و بررسي شما در مورد سئو هم درست است .
اكثر ترافيك سئو كه از گوگل تامين مي شود به سمت برندگان كم تري مي رود .
اگر بخوايم عادلانه صحبت كنيم مثل محبوبيت دلار در اقتصاد ايالات متحده آمريكا مي ماند .
ثروت فراوان و ترافيك سئو ي زياد همبستگي خاصي دارند .
كساني كه در آمريكا راي مي دهند قطعا بيشتر از گوگل سرزنش خواهند شد .