چهل و نه درصد از جست و جو هاي سئو ي انجام شده در گوگل بدون كليك باقي مي مانند
با اين حال ، كليك هايي كه براي نتايج سئو انجام مي شود نسبت دوازده به يك دارد .
Rand Fishkin مي گويد :
من فكر مي كنم سئو كاران و ماركتر ها امروز نسبت به سه سال گذشته در يك موقعيت تركيبي هستند .
البته اين موضوع وابسته به بخشي است كه در آن قرار دارند .
او نويسنده و گردآورنده آخرين بررسي گوگل در مورد اطلاعات كليك سئو در SparkToro است .
او اين سخنان را سه شنبه به گرگ سفيد گفت .
اطلاعات توسط بخش سئو و ماركتينگ آمار و ارقام در شركت Jumpshot به دست آمده است .
اين اطلاعات نشان مي دهد كه جست و جو هاي سئو ي بدون كليك در گوگل به طور پيوسته در سه سال گذشته افزايش پيدا كرده است .
در اولين فصل سال 2019 ، 48.96 درصد از تمامي جست و جو هاي گوگل در آمريكا كه توسط Jumpshot تهيه شده است بدون كليك رها شده است .
اين به معني افزايش دوازده درصدي از فصل اول سال 2016 تا كنون است .
همچنين اطلاعات سئو نشان مي دهد ، در فصل اول سال 2019 ، 41.45 درصد از اين جست و جو ها كه به سايت هاي سئو ختم مي شد ، به سايت هاي غير گوگلي مي رسيد .
همچنين 5.9 درصد به يك سايت گوگلي ديگر ختم مي شد .
اگر فقط به سايت هايي نگاه كنيم كه با يك كليك به آن ها رسيده شده ، دوازده درصد سهم سايت هاي سئو شده ي گوگلي مي باشد .
اگر شما در ميداني وارد شديد كه گوگل رقابت سئو را در آن شروع كرده است :
جست و جو مثل يك غول است .
اين غول سئو بازار شما را نابود مي كند و بسياري از موقعيت هاي شما را مي گيرد .
تحليل رفتن كليك براي سايت هاي سئو
Jumpshot تخمين مي زند كه حدود 61.5 ميليارد كليك در جست و جوي سئو از طريق مرورگر داريم .
اين آمار از فصل اول سال 2016 تا كنون است .
كليك مستقيم روي سايت هاي سئو و سايت هاي تبليغاتي
اين درصد براي سايت هايي كه سئو شده اند در حال كاهش است .
اين آمار از 47.4 درصد به 13 درصد رسيده است .
در عوض سايت هايي كه تبليغاتي بالا آمده اند كليك بيشتري دريافت مي كنند .
نتايج اين بررسي رشد اين كليك ها از 3.69 درصد به 75 درصد را حكايت دارد .