همان طور كه گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبديل مي شود ، بايد به سئو متمايل شويم
Schema و جاوا اسكريپت مناسب براي سئو
با آخرين آپديت بوت گوگل براي سئو ، مي تواند محتويات بيشتري از سايت شما را ببيند .
با اين حال ، محدوديت ها همچنان وجود دارد .
برند ها بايد مشكلات جاوا اسكريپت را بشناسند .
اين مشكلات ممكن است مانع ايندكس شدن براي سئو شود .
قبل از كد نويسي جاوا اسكريپت تيم شما بايد بحث كنند كه :
چه مطالبي را موتور هاي جست و جو ببينند و چه چيز هايي را نبينند .
همچنين اين موضوع مهم است كه در نظر داشته باشيد ساير موتور هاي جست و جو قابليت رندر كردن مطالب شما را ندارند .
Bowman تاكيد كرد :
مخصوصا براي مجموعه هاي بزرگ مثل شركت هاي جهاني ، نياز است كه به اين موتور هاي جست و جوي كوچك تر فكر كنند .
اين موتور ها احتمالا در سئو از گوگل پيچيدگي كم تري دارند .
اما شايد بخش اعظمي از ترافيك سئو هنوز توسط آن ها تامين مي شود .
نظارت و بررسي SERP گوگل در موبايل
مشكل اين است كه اكثر ما با كامپيوتر كار مي كنيم .
پس تمامي چيز ها را از روي دسكتاپ بررسي مي كنيم .
با شروع 1 جولاي تمامي سايت ها ابتدا در موبايل ايندكس مي شود .
سايت هاي قديمي نيز در حال بررسي و ورود به اين روند هستند .
از زماني كه اكثريت جست و جو ها از طريق موبايل انجام مي شود ، برند ها بايد SERP را در موبايل بررسي كنند .
همچنين بايد حواسشان به آپديت ها و تغييرات باشد تا محتواي سئو يي كه توليد مي كنند متناسب با دستگاه هاي كاربرانشان باشد .
ما فكر مي كنيم دليل اين كه ما به عنوان يك صنعت در مورد اين موضوع صحبت نكرده ايم ، اين است كه ما مطالعه درستي در مورد نتايج سئو در موبايل نداريم .
دستگاه هاي موبايل ترافيك قابل توجهي از سئو ي شما را مصرف مي كند .
از اطلاعات گسترده استفاده كنيد
استخدام يك متخصص اطلاعات بهتر از استخدام يك يك سئو كار براي بررسي اطلاعات است .
متخصصان داده بهتر موارد رايج و محبوب را تشخيص مي دهند .
اين مورد به شما كمك مي كند تا تلاشتان را تقويت كنيد .
همچنين استراتژي محتواي سئو ي شما را بهبود مي بخشد و UX شما را تحت تاثير قرار مي دهد .
در همين هنگام كه Bowman سخنان كليدي را بيان مي كرد گفت كه :
برند ها بايد از سيستم گزارش كاربر گوگل كروم استفاده كند تا سرعت سايت را با رقباي ديگر مقايسه كند .