همان طور كه گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبديل مي شود ، بايد به سئو متمايل شويم
توسعه صلاحيت متن ها
اطلاعات محصول ، خبر هاي روزانه ، آموزش ها و ساير انواع نوشته هاي سئو مي تواند بيشتر ديده شود .
مثلا با قرار گيري در اسلايدر گوگل ، پنل علم يا featured snippet مي توان به اين مهم پي برد .
نويسندگان متون سئو ي شما ، بلاگر باشند يا كپي رايتر يا مدير شبكه هاي اجتماعي بايد مطالبي بنوسند كه همه جانبه باشد .
مثلا بايد در انقدر معتبر باشند كه وارد رقابت براي نمايش در نتايج سئو باشد .
نويسندگان مطالب سئو ي يك مجموعه بايد تمامي جنبه ها از جمله جاوا اسكريپت هاي متناسب با سئو ، Schema را رعايت كنند .
همچنين مواردي مانند نوشته هاي بلند ، snippet هاي پر مفهوم و ... را نيز بايد تحت تاثير قرار دهند .
در كنار هر روندي ، بازبيني به طور منظم و تهيه كردن نتايج باعث پيشرفت شما در سئو و جبران تلاش هاي شما مي شود .
Schema و جاوا اسكريپت مناسب براي سئو
درك درست از schema و پياده سازي صحيح آن روي سايت شما به ربات هاي كرال كننده ي گوگل كمك مي كند .
در نتيجه شانس آن را براي نمايش در featured snippet افزايش مي دهد .
اين مورد و ساير بخش هاي گوگل در سئو قطعا بي رحمي گوگل را در اين رقابت نشان مي دهد .
گوگل مطالب سئو ي شما را به كاربران نشان خواهد داد .
آن ها احتمالا ديگر روي سايت شما كليك نمي كنند .
دليل آن هم مشخص است .
آن ها اطلاعات مورد نياز خود را در يك نگاه به دست آورده اند .
رويداد ها ، راهنما ها ، محتواي قابل بيان و چيز هاي ديگر
گوگل نشانه گذاري هاي زيادي را براي انواع نوشته هم اكنون پشتيباني مي كند .
اين مورد باعث تبديل schema به يك عنصر مهم در سئو ي مدرن شده است .
اگر شما از وردپرس استفاده مي كنيد ، افزونه يواست اين بخش خود را تصحيح كرده است .
دليل آن هم ساده سازي ساختار اطلاعات ورودي است .
اما همچنان اين براي تيم توسعه ي سئو ي شما مهم است كه بتوانند اعتبار كد هاي شما را تاييد كنند .