جمعه ۱۱ آبان ۰۳

متمايل شدن به سئو با توجه به گوگل ( قسمت دوم )

۱۵ بازديد

همان طور كه گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبديل مي شود ، بايد به سئو متمايل شويم

توسعه صلاحيت متن ها

اطلاعات محصول ، خبر هاي روزانه ، آموزش ها و ساير انواع نوشته هاي سئو مي تواند بيشتر ديده شود .

مثلا با قرار گيري در اسلايدر گوگل ، پنل علم يا featured snippet مي توان به اين مهم پي برد .

نويسندگان متون سئو ي شما ، بلاگر باشند يا كپي رايتر يا مدير شبكه هاي اجتماعي بايد مطالبي بنوسند كه همه جانبه باشد .

مثلا بايد در انقدر معتبر باشند كه وارد رقابت براي نمايش در نتايج سئو باشد .

نويسندگان مطالب سئو ي يك مجموعه بايد تمامي جنبه ها از جمله جاوا اسكريپت هاي متناسب با سئو ، Schema را رعايت كنند .

همچنين مواردي مانند نوشته هاي بلند ، snippet هاي پر مفهوم و ... را نيز بايد تحت تاثير قرار دهند .

در كنار هر روندي ، بازبيني به طور منظم و تهيه كردن نتايج باعث پيشرفت شما در سئو و جبران تلاش هاي شما مي شود .

Schema و جاوا اسكريپت مناسب براي سئو

درك درست از schema و پياده سازي صحيح آن روي سايت شما به ربات هاي كرال كننده ي گوگل كمك مي كند .

در نتيجه شانس آن را براي نمايش در featured snippet افزايش مي دهد .

اين مورد و ساير بخش هاي گوگل در سئو قطعا بي رحمي گوگل را در اين رقابت نشان مي دهد .

گوگل مطالب سئو ي شما را به كاربران نشان خواهد داد .

آن ها احتمالا ديگر روي سايت شما كليك نمي كنند .

دليل آن هم مشخص است .

آن ها اطلاعات مورد نياز خود را در يك نگاه به دست آورده اند .

رويداد ها ، راهنما ها ، محتواي قابل بيان و چيز هاي ديگر

گوگل نشانه گذاري هاي زيادي را براي انواع نوشته هم اكنون پشتيباني مي كند .

اين مورد باعث تبديل schema به يك عنصر مهم در سئو ي مدرن شده است .

اگر شما از وردپرس استفاده مي كنيد ، افزونه يواست اين بخش خود را تصحيح كرده است .

دليل آن هم ساده سازي ساختار اطلاعات ورودي است .

اما همچنان اين براي تيم توسعه ي سئو ي شما مهم است كه بتوانند اعتبار كد هاي شما را تاييد كنند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/233/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.