همان طور كه گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبديل مي شود ، بايد به سئو متمايل شويم
چگونه مجموعه ي خود را براي تغييرات جديد جست و جوي گوگل آماده كنيم .
بخش SERP در سئو ي گوگل قايل تشخيص نيست كه در چند سال گذشته بخواهد با خودش مقايسه شود .
تغييرات فقط سطحي نيستند .
از طرفي :
گوگل امروزه كم تر شبيه به موتور جست و جو است .
اين حرف را Jessica Bowman مديريت سئو ي خانگي و ويرايشگر سايت Search Engine Land بيان كرد .
او اين مورد را در سخنان كليدي خود در SMX Advanced اين ماه بيان كرد .
اين تحول اساسا جست و جوي مشتريان را تغيير مي دهد .
گوگل روندي را پيش گرفته است كه كاربران بايد با كليك هاي فرعي روي وب سايت ها اطلاعات خود را به دست آورند .
همچنين خريد خود را نيز با اين روش انجام دهند .
اين كار پيامد هايي براي هر محموعه خواهد داشت .
Bowman چندين برنامه سئو را براي رو به رو شدن با اين تغييرات پيشنهاد داد .
او همچنين گفت سرمايه گذاري در سئو از قبل نيز بيشتر اهميت خواهد داشت .
ارتش سئو ي خود را بسازيد و تمرين دهيد
BowMan مي گويد :
وقتي من يك سازمان را ارزشيابي مي كنم ، من براي هر نقش فعاليت هايي را مي يابم كه اگر آن را انجام دهند روي سئو تاثير مي گذارد .
سئو نيز نياز دارد كه با اتحاد اين فعاليت ها يكي شود .
تيم سئو بايد بداند اين فعاليت ها چيست و چگونه بايد مردم را براي انجام آن ها تمرين دهد .
همچنين او تاكيد كرد كه مجموعه هاي بزرگ تر بايد سئو را جزئي از كار هاي روزمره خود قرار دهند .
با اين كار شما مي توانيد ده ها نفر ( حالا نه صد ها نفر ) را به عنوان كاربر در ارتش سئو ي خود داشته باشيد .
آن ها را مجبور مي كنيد كه از آن طرفداري كنند .
بهترين روش ها را بيان كنند و يك تيم اختصاصي سئو داشته باشيد .
هر روز نياز هاي روزمره خود را كه از غافل شديد را به شما بازگو كنند .
با اين حال كساني كه سئو كار نيستند توانايي خاصي ندارند .
اما بيست درصد از تلاش آن ها هشتاد درصد از سئو ي شما را تحت تاثير قرار مي دهد .
پس تيم سئو ي شما بايد از اين افراد بهترين استفاده را ببرد .