جمعه ۱۱ آبان ۰۳

تركيب جست و جو با آگاهي براي بيشترين تاثير ( قسمت دوم )

۱۷ بازديد

چرا جست و جوي سئو نياز دارد با آگاهي براي بيشترين تاثير تركيب شود ؟

عبارت هاي شامل برند تاثير ساير رسانه ها را بازتاب مي كنند

سايت Digiday گزارش مي دهد برند هايي كه مردم را مستقيما به مشتري تديل مي كنند :

به طور زيادي در حال يافتن ترافيك سئو براي بهبود عملكرد كمپين هاي تبليغاتي در تلويزيون هستند .

با اين كه كار جديدي نيست ، اما بسيار هوشمندانه است اين روش ها را با هم تركيب كنيم :

افزايش هوشمندي در تلويزيون و عبارت هاي شامل برند براي هزينه كم تر و يافتن ترافيك سئو ي مفيد

چه چيزي پشت ترافيك مستقيم سئو است ؟

با توجه به اطلاعيه جديد Episerver با توجه به 1.3 ميليارد عمليات خريد از 159 سايت متفاوت 48% از بازديد يك سايت از ترافيك مستقيم سئو تامين مي شود .

ترافيك مستقيم در سئو يكي از مهم ترين و بالا ترين راه هاي دريافت ترافيك است .

اما چه چيزي پشت آن است ؟

ترافيك مستقيم در سئو اگر بزرگ نمايي نكنيم شايد اكثر اوقات عملكردي از محرك هاي ديگر يا مكانيزم آگاهي است .

بنابراين Episerver ادعا مي كند كه ترافيك مستقيم " نقطه ي اوج تلاش ها براي سئو ي برند " است .

به همان اندازه كه يك راه براي كمپين هاي ديگر نتيجه بخش باشد .

جست و جو ، چه سئو و چه پولي در مرحله بعدي قرار دارد .

اين روش 37 درصد از ترافيك سئو را بنا بر اعلام Episerver در بر مي گيرد .

اين گزارش عبارت هاي شامل برند را از بقيه جدا نمي كند .

البته شك داريم .

با اين حال ، ترافيك سئو كه از جست و جو حاصل مي شود و در اين گزارش آورده شده است مربوط به برند است .

Episerver به طور كلي مي گويد :

ترافيك جست و جو چه از طريق سئو و چه از راه پولي بهترين عملكرد را در بين ترافيك ها دارد .

البته ما تمامي جوانب را در نظر گرفتيم .

Episerver پيشنهاد مي دهد كه برند ها بايد مطمئن شوند كه هم در سئو و هم در تبليغات به درستي ديده شوند .

اگر در يكي ضعف دارند بايد در صدد بهبود آن عمل كنند .

به جز اين دو روش شايد نياز باشد كه از راه هاي ديگر نيز براي دريافت ترافيك سئو استفاده كنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/229/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.