چرا جست و جوي سئو نياز دارد با آگاهي براي بيشترين تاثير تركيب شود ؟
تلويزيون و تصوير عملكرد بهتري در سئو خواهند داشت .
اين به نوبه ي خود اثر بخشي اين كانال ها بيشتر كند .
امروزه سئو كار ها قطعا فقط به يك كانال براي دريافت ترافيك اكتفا نمي كنند .
اين كاملا آشكار است .
چيزي كه كم تر شفاف است فهميدن اين است كه چه چيزي ترافيك به دست مي آورد .
بازار در اطلاعات سرگردان است اما اكثر سئو كار ها در طي اين مدت حتي به اين موضوع نرديك هم نشده اند .
همان طور كه سفر يك مشتري روز به روز سخت تر و پيجيده تر مي شود ، سئو كار ها نياز دارند كه فكر كنند .
همچنين آن ها بايد به طور كلي روي برنامه ي چند رسانه اي خود بيشتر كار كنند .
بررسي هاي " ROI " و "ROAS " را نيز بايد در نظر بگيرند .
كانال ( راه ) هاي چند گانه اي كه در يك كمپين در حال تعامل با يكديگرند چگونه كار مي كنند .
همچنين آن ها چگونه تاثير ساير منابع تبليغاتي را در مسير آنلاين و آفلاين بازتاب مي دهند ؟
عبارت هاي شامل برند تاثير ساير رسانه ها را بازتاب مي كنند
جست و جوي سئو يك مثال عالي است .
هم يك نقطه شروع در بالاي قيف براي تازه كاران است .
هم مي تواند به عنوان يك ابزار براي نمايش تاثير ساير رسانه ها در برند و محصول مورد استفاده قرار گيرد .
اين مخصوصا در مواردي درست است كه نام برند يا محصولي مشخصي از آن را جست و جو مي كنيد .
موردي كه ياهو در سال 2005 قبل از راه اندازي trends توسط گوگل ساخته بود .
به طور مشخص ، ياهو استدلال كرد كه جست و جوي سئو مي تواند در اندازه گيري تاثير تلويزيون و كمپين تبليغاتي صفحه نمايش هاي آنلاين كمك كند .
سئو كاران و ماركتر ها از بعضي از ورژن هاي Google XYZ به عنوان تبليغات تلويزيوني استفاده مي كردند .
اين كار زمان زيادي در خارج خانه و ساير رسانه ها براي سال ها انجام مي شد .