دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

تركيب جست و جو با آگاهي براي بيشترين تاثير

۲۰ بازديد

چرا جست و جوي سئو نياز دارد با آگاهي براي بيشترين تاثير تركيب شود ؟

تلويزيون و تصوير عملكرد بهتري در سئو خواهند داشت .

اين به نوبه ي خود اثر بخشي اين كانال ها بيشتر كند .

امروزه سئو كار ها قطعا فقط به يك كانال براي دريافت ترافيك اكتفا نمي كنند .

اين كاملا آشكار است .

چيزي كه كم تر شفاف است فهميدن اين است كه چه چيزي ترافيك به دست مي آورد .

بازار در اطلاعات سرگردان است اما اكثر سئو كار ها در طي اين مدت حتي به اين موضوع نرديك هم نشده اند .

همان طور كه سفر يك مشتري روز به روز سخت تر و پيجيده تر مي شود ، سئو كار ها نياز دارند كه فكر كنند .

همچنين آن ها بايد به طور كلي روي برنامه ي چند رسانه اي خود بيشتر كار كنند .

بررسي هاي " ROI " و "ROAS " را نيز بايد در نظر بگيرند .

كانال ( راه ) هاي چند گانه اي كه در يك كمپين در حال تعامل با يكديگرند چگونه كار مي كنند .

همچنين آن ها چگونه تاثير ساير منابع تبليغاتي را در مسير آنلاين و آفلاين بازتاب مي دهند ؟

عبارت هاي شامل برند تاثير ساير رسانه ها را بازتاب مي كنند

جست و جوي سئو يك مثال عالي است .

هم يك نقطه شروع در بالاي قيف براي تازه كاران است .

هم مي تواند به عنوان يك ابزار براي نمايش تاثير ساير رسانه ها در برند و محصول مورد استفاده قرار گيرد .

اين مخصوصا در مواردي درست است كه نام برند يا محصولي مشخصي از آن را جست و جو مي كنيد .

موردي كه ياهو در سال 2005 قبل از راه اندازي trends توسط گوگل ساخته بود .

به طور مشخص ، ياهو استدلال كرد كه جست و جوي سئو مي تواند در اندازه گيري تاثير تلويزيون و كمپين تبليغاتي صفحه نمايش هاي آنلاين كمك كند .

سئو كاران و ماركتر ها از بعضي از ورژن هاي Google XYZ به عنوان تبليغات تلويزيوني استفاده مي كردند .

اين كار زمان زيادي در خارج خانه و ساير رسانه ها براي سال ها انجام مي شد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/227/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.