بعد از ماه ها آزمايش ، گوگل در نهايت ظاهر منوي جست و جوي سئو ي خود را منتشر كرده است .
پس از ماه ها آزمايش ،هم اكنون به نظر مي رسد گوگل منوي بالايي خود را تغيير داده است .
از اين به بعد در اين منو شاهد آيكون هستيم .
به جاي اين كه هر دسته بندي فقط با متن نمايش داده شوند :
از اين به بعد گوگل از آيكون ها براي توضيح هر چه بهتر دسته بندي ها استفاده مي كند .
از جمله ي اين آيكون ها مي توان به اخبار ، ويدئو ها ، عكس ها ، نقشه ها ، فروشگاه و غيره اشاره كرد .
اسكرين شات
در زير ، ما يك اسكرين شات از گوگل توسط ويندوز تهيه كرديم .
عبارت " سئو گرگ سفيد " را در گوگل جست و جو كرديم .
ما اين كار را با دستگاه هاي مختلف در حالت وارد شده به گوگل و وارد نشده به گوگل انجام داديم .
ما مي توانستيم اين كار را در هر مرحله با اسكرين شات به شما نشان دهيم .
ترجيح داديم فقط يك عكس را بيان كليت مطلب در اين مورد از سئو مطرح كنيم .
اگر به ظاهر قبلي گوگل نگاه كنيد متوجه مي شويد كه هيچ كدام از اين آيكون ها براي باكس سئو وجود نداشت .
انتشار
گوگل به گرگ سفيد تاييديه داده است كه كه اين امكان از امروز قابل دسترس تمامي كاربران است .
امروز ما گزارش هايي از كاربران سئو كار دريافت كرديم كه نشان مي دهد آن ها نيز دارند اين منو را مشاهده مي كنند .
هم اكنون ما اين منوي سئو را در تمامي مرورگر ها مي توانيم ببينيم .
بازگشت به عقب
گوگل در سال 2010 اين آيكون ها را در كنار فيلتر هاي جست و جوي سئو داشت .
البته در سال 2011 نيز اين آيكون ها در موبايل نشان داده مي شد .
در سال 2011 گوگل اين آيكون ها را از ورژن دسكتاپ خود حذف كرد .
گوگل در طي سال هاي اخير نوار بالايي خود را بسيار تغيير داده است .
چرا براي ما مهم است ؟
هر تغييري در گوگل كه يكي از مهم ترين سايت هاي جهان است براي ما مهم است .
آيا اين تغيير سئو كار ها و ماركتر ها را تحت تاثير قرار مي دهد ؟
همان طور كه در قبل ما گفتيم اين تغيير زياد روي ما تاثير ندارد .
اما اين موضوع ظاهر جديدي به بخش جست و جوي سئو ي گوگل داده است .