دوشنبه ۱۶ تیر ۰۴

جلوگيري گوگل از نمايش محتويات در بخش هاي مشخص ( قسمت دوم )

۱۸ بازديد

ادامه - محتوياتي كه گوگل از نمايش آن ها در بخش هاي مشخص بالاي صفحه خودداري مي كند

سخنگوي گوگل در اين مورد به گرگ سفيد گفت :

Featured snippets قابليتي است كه در قسمت جست و جوي سئو قرار دارد .

اين بخش منابع وب را كه پاسخ شما در آن ها قرار دارد را به صورت برجسته به شما نشان مي دهد .

با توجه به فرمتي كه آن ها دريافت مي كنند ، ما سياست هايي داريم كه :

نمي توانيم مواردي همچون علوم مدني ، توصيه هاي پزشكي را نشان دهيم .

زيرا در اين موضوعات هنوز توافق جمعي واضحي صورت نگرفته است .

او در اين زمينه اضافه كرد :

سيستم هاي ما طوري طراحي شده اند كه موضوعات سئو يي كه ممكن است سياست هاي ما را به هم ريزند ، نشان ندهد .

اگر در بخش هايي اين مورد را مشاهده كنيم سريعا براي رفع آن اقدام مي كنيم .

اين سياست ها و كار ها هيچ تاثيري روي اين موضوع ندارد كه سايت شما در سئو چه رتبه اي مي گيرد .

گوگل چگونه محتويات نا مناسب را از featured snippets دور نگه مي دارد ؟

در درجه اول گوگل الگوريتم هاي سئو را طوري برنامه ريزي كرده كه اين موضوعات را شناسايي كنند .

پس از موضوعاتي كه با سياست هاي گوگل مغايرت داشته باشد را از اين بخش پاك مي كنند .

روزانه در گوگل تعداد زيادي عبارت جست و جو مي شود .

در هر جست و جو ممكن است سايت هاي متنوعي در اين بخش نمايش داده شود .

گوگل با كمك كاربران مي تواند محتويات نا مناسب سئو را به صورت دستي حذف كند .

پس گوگل مي گويد :

سيستم ما به صورت اتوماتيك تلاش مي كند موضوعاتي كه مغاير با سياست هاي ما است را نشان ندهد .

با اين حال ، حجم جست و جو بسيار بالا است و هيچ سيستمي نمي تواند عملكرد كاملي داشته باشد .

اين دليلي است كه ما به كاربران اجازه داديم كه به صورت عمومي مطالب نامناسب سئو را به ما اطلاع دهند .

گوگل مي تواند ليست ها را به صورت اتوماتيك توليد كند .

اين ليست شامل سايت هايي است كه شامل مطالب مفيد براي اين بخش سئو هستند .

گوگل متوجه اين سايت ها خواهد شد .

پس نظر و حس مردم در مورد اين مطالب سئو كاملا در نظر گوگل موثر است .

برخي از اين سايت ها نيز ممكن است سياست هاي گوگل را زير پا بگذارند .

گوگل مي گويد اكثريت قريب به اتفاق سايت ها در اين ليست سئو ، سياسي نيستند .

در ادامه ، گوگل به ما گفت كه سياست هاي خود را در اين مورد از سئو رمز گذاري نمي كند .

محصولات گوگل از جمله جست و جوي گوگل را برتري نخواهد داد .

وقتي ليست الگوريتم سئو و سيستم هاي تشخيص شكست مي خورند ، گوگل به صورت دستي وارد عمل مي شود .

شما مي توانيد با كليك بر روي feedback در زير اين بخش سئو براي اطلاع دادن به گوگل اقدام كنيد :

پنالتي نشدن در جست و جوي اصلي سئو

فقط به خاطر اين كه يك سايت در اين بخش قابل ديدن نيست دليل نمي شود كه :

اين سايت در ليست سئو ي گوگل رتبه نمي گيرد .

گوگل به ما گفت كه سايت ها همچنان طبق چيزي كه در نتايج سئو رتبه مي گرفتند به فعاليت خود ادامه مي دهند .

هيچ تاثيري روي رتبه گيري سئو يا پنالتي شدن اين سايت ها را شاهد نخواهيم بود .

چرا بايد براي ما مهم باشد ؟

اين روش مي تواند ترافيك سئو ي زيادي را از گوگل به سمت سايت شما منتقل كند .

اين بخش مي تواند تنها منبع ترافيكي باشد كه شما از دستيار گوگل و سيستم سخنگوي گوگل در موبايل ها دريافت مي كنيد .

معمولا منتشركنندگان و وبمستران مي خواهند محتواي سئو در اين باكس نمايش داده شود .

اگر مطلب جزو يكي از دسته بندي هاي ذكر شده باشد ، شانس شما براي نشان داده شدن در اين باكس بسيار كم خواهد بود .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/219/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.