محتوياتي كه گوگل از نمايش آن ها در بخش هاي مشخص بالاي صفحه خودداري مي كند
اگر مي خواهيد محتواي سئو ي شما در بخش هاي مشخص بالاي ليست جست و جو نمايش داده شود بايد :
مطمئن باشيد كه سياست هاي مطلب گذاري را رعايت كرده باشيد .
اخيرا ، گوگل سايت ها و مطالب مختلفي را كه مي توانند در بخش featured snippets قرار گيرند ، امتحان مي كند .
اين كار نگراني ها را در مورد عدم نمايش سايت ها افزايش داده است .
همچنين نگراني ها را درباره ليست سياه قوت بخشيده است .
ما از گوگل درخواست كرديم كه سياست هاي محتوا گذاري سئو را شفاف كند .
همچنين خواستيم كه به ما بگويد چه نوع مطالبي در اين بخش قرار مي گيرند .
درخواست داديم كه مشخص كند مطالب را چگونه پيدا مي كند و چگونه تشخيص مي دهد آن مطلب براي اين مكان مناسب نيست .
بخش featured snippets چيست ؟
featured snippets به طور كلي بخش هايي از محتويات سئو ي سايت منبع هستند كه از صفحات سراسر وب به دست آمده اند .
گوگل ده مورد از سايت هاي سئو شده را در يك صفحه نشان مي دهد .
اين بخش بالاي اين موارد قرار مي گيرد .
اين بخش ها مي توانند به صورت پاراگرافي باشند يا عكس ، ليست ، جدول و ... داشته باشند .
هدف آن ها ارائه يك پاسخ مختصر به عبارت جست و جو شده است .
اين مورد مي تواند توسط كاربر خوانده شود يا توسط دستيار گوگل بلند خوانده شود .
حدود يك سال پيش ، گوگل يك راهنماي جامع در مورد اين موضوع منتشر كرد .
چه مطالبي را گوگل در اين بخش نشان نمي دهد ؟
گوگل موارد ليست زير را در اين بخش سئو نشان نخواهد داد :
- موضوعات غير اخلاقي
- موارد نا پسند
- مطالب خشونت آميز
- موضوعات آسيب زننده و مضر
- موارد عمومي كه مورد بحث قرار مي گيرند مثل مطالب اجتماعي
در محتويات سئو ي مورد آخر ، گوگل سيستم ها را به طور خاصي طراحي كرده است كه :
به طور كلي از محتويات Op-Ed در اين بخش استفاده نشود .
اين به آن معني است كه سايت ها و صفحاتي كه حاوي مطالب با كيفيت هستند ، اما شامل بحث هاي عمومي هستند در اين بخش جايي ندارند .