طبق قسمت قبل مقاله ، آپديت الگوريتم سئو با نمايش دامنه هاي متفاوت فرق مي كند
اين تغييرات هنوز كامل نيست
بله ، شايد شما هنوز هم مثال هايي در مورد دامنه ها پيدا كنيد .
دامنه هايي كه در نتايج جست و جوي سئو بيش از دو نتيجه را دارند .
گوگل گفت :
اين مورد به طور كامل انجام نخواهد شد .
مثل تمامي تغييرات ما ، روي اين موضوع كار خواهيم كرد تا آن را ارتقا بخشيم .
اين حرف را موقعي بيان كرد كه در نتايج سئو چندين مورد از موارد از سايت yelp.com نمايان شد .
گوگل در اين باره گفت :
بله هنوز كامل انجام نمي شود .
مثل تمامي تغييرات ما در سئو ما سعي مي كنيم كه آن را ارتقا بخشيم .
شايد شما اين را مانند كسي كه در Tustin است امتحان كنيد .
مثلا عبارت " سالن هاي ناخن " يا " سالن هاي ناخن نزديك من " يا " سالن هاي ناخن Tustin " را امتحان كنيد .
اگر در Tustin هستيد ، مي دانيد كه در كانادا هستيد .
اطلاعيه
گوگل دو اطلاعيه در مورد تغييرات سئو دارد كه با هم مطالعه مي كنيم :
اطلاعيه شماره يك
تغييرات نمايش دامنه هاي گسترده به اين معني است كه شما اكثر اوقات از يك دامنه بيش از دو نتيجه در ليست سئو نخواهيد ديد .
اما هنوز ممكن است در برخي از عبارت هاي جست و جو شده ، بيش از دو مورد از يك دامنه را در نتايج سئو ببينيد .
دليل آن هم مشخص است ؛ هر جا سيستم ما تشخيص دهد نياز است بيش از دو مورد نشان داده شود ، اين كار انجام خواهد شد .
اطلاعيه شماره دو
و در نهايت ، تغييرات در نمايش دامنه هاي متفاوت با آپديت اصلي سئو در جون 2019 كه هفته گذشته شروع شد تفاوت دارد .
اين دو كاملا متفاوت هستند و هيچ ارتباطي با يكديگر ندارند .
تاريخ
گوگل اين كه چگونه نام دامنه ها در ليست نتايج سئو تغيير كند را بار ها در يك سال تغيير مي دهد .
در سال 2010 ، گوگل گفت :
تغييراتي در الگوريتم رتبه بندي سئو ي خود ايجاد كرديم .
اين تغيير باعث ميشد كه كاربران نتايج مختلفي را از يك سايت پيدا كنند .
در سال 2012 ورق برگشت و ما شاهد دامنه هاي متفاوتي در نتايج سئو بوديم .
دوباره در سال 2013 گوگل گفت كه نتايج كم تري از يك دامنه را نشان مي دهد .
گوگل احتمالا تغييرات زيادي را در نمايش دامنه هاي متفاوت بار ها و بار ها انجام داده است .
فقط تا كنون گوگل اطلاعي در مورد اين تغييرات سئو به ما نداده است .
چرا بايد براي ما مهم باشد ؟
اين مورد مي تواند به كساني كه هدفشان قرار گرفتن در ليست دامنه هاي سئو است ، ضربه بزند .
اكثر اوقات در مورد موارد مشهور اين اتفاق رخ داده است .
اما مي تواند براي ساير افراد نيز اتفاق بيفتد .
اگر شما سايتي داريد كه چند لينك از آن براي يك عبارت در گوگل سئو شده است ، قطعا منتظريد كه ببينيد چه اتفاقي براي آن ها مي افتد .