جمعه ۱۱ آبان ۰۳

اهداف آپديت الگوريتم جون 2019 ( قسمت سوم )

۱۴ بازديد

طبق قسمت قبل مقاله ، آپديت الگوريتم سئو با نمايش دامنه هاي متفاوت فرق مي كند

اين تغييرات هنوز كامل نيست

بله ، شايد شما هنوز هم مثال هايي در مورد دامنه ها پيدا كنيد .

دامنه هايي كه در نتايج جست و جوي سئو بيش از دو نتيجه را دارند .

گوگل گفت :

اين مورد به طور كامل انجام نخواهد شد .

مثل تمامي تغييرات ما ، روي اين موضوع كار خواهيم كرد تا آن را ارتقا بخشيم .

اين حرف را موقعي بيان كرد كه در نتايج سئو چندين مورد از موارد از سايت yelp.com نمايان شد .

گوگل در اين باره گفت :

بله هنوز كامل انجام نمي شود .

مثل تمامي تغييرات ما در سئو ما سعي مي كنيم كه آن را ارتقا بخشيم .

شايد شما اين را مانند كسي كه در Tustin است امتحان كنيد .

مثلا عبارت " سالن هاي ناخن " يا " سالن هاي ناخن نزديك من "  يا " سالن هاي ناخن Tustin " را امتحان كنيد .

اگر در Tustin هستيد ، مي دانيد كه در كانادا هستيد .

اطلاعيه

گوگل دو اطلاعيه در مورد تغييرات سئو دارد كه با هم مطالعه مي كنيم :

اطلاعيه شماره يك

تغييرات نمايش دامنه هاي گسترده به اين معني است كه شما اكثر اوقات از يك دامنه بيش از دو نتيجه در ليست سئو نخواهيد ديد .

اما هنوز ممكن است در برخي از عبارت هاي جست و جو شده ، بيش از دو مورد از يك دامنه را در نتايج سئو ببينيد .

دليل آن هم مشخص است ؛ هر جا سيستم ما تشخيص دهد نياز است بيش از دو مورد نشان داده شود ، اين كار انجام خواهد شد .

اطلاعيه شماره دو

و در نهايت ، تغييرات در نمايش دامنه هاي متفاوت با آپديت اصلي سئو در جون 2019 كه هفته گذشته شروع شد تفاوت دارد .

اين دو كاملا متفاوت هستند و هيچ ارتباطي با يكديگر ندارند .

تاريخ

گوگل اين كه چگونه نام دامنه ها در ليست نتايج سئو تغيير كند را بار ها در يك سال تغيير مي دهد .

در سال 2010 ، گوگل گفت :

تغييراتي در الگوريتم رتبه بندي سئو ي خود ايجاد كرديم .

اين تغيير باعث ميشد كه كاربران نتايج مختلفي را از يك سايت پيدا كنند .

در سال 2012 ورق برگشت و ما شاهد دامنه هاي متفاوتي در نتايج سئو بوديم .

دوباره در سال 2013 گوگل گفت كه نتايج كم تري از يك دامنه را نشان مي دهد .

گوگل احتمالا تغييرات زيادي را در نمايش دامنه هاي متفاوت بار ها و بار ها انجام داده است .

فقط تا كنون گوگل اطلاعي در مورد اين تغييرات سئو به ما نداده است .

چرا بايد براي ما مهم باشد ؟

اين مورد مي تواند به كساني كه هدفشان قرار گرفتن در ليست دامنه هاي سئو است ، ضربه بزند .

اكثر اوقات در مورد موارد مشهور اين اتفاق رخ داده است .

اما مي تواند براي ساير افراد نيز اتفاق بيفتد .

اگر شما سايتي داريد كه چند لينك از آن براي يك عبارت در گوگل سئو شده است ، قطعا منتظريد كه ببينيد چه اتفاقي براي آن ها مي افتد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/211/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.