طبق مقاله قبل اهداف اين الگوريتم سئو ، نمايش نتايج از دامنه هاي مختلف است
فقط نتايج اصلي
اين آپديت سئو فقط روي نتايج اصلي تاثير مي گذارد و هيچ ارتباطي با ساير بخش ها مثل :
استوري هاي محبوب ، ويدئو ها ، عكس ها و ساير موارد در سراسر بخش هاي جست و جو ندارد .
Danny Sullivan يكي از كارمندان شركت گوگل ، در توييتي اضافه كرد :
اين تغيير سئو فقط به ليست اصلي مربوط است و هيچ تاثيري روي موارد متفرقه ندارد .
او ادامه داد :
بله ، اين فقط مربوط به ليست اصلي سئو در گوگل است .
شامل ويژگي هاي ديگر مثل نقشه ها و غيره نمي شود .
به آپديت اصلي ارتباطي ندارد
گوگل توضيح داد كه اين آپديت سئو در جست و جو به آپديت اصلي جون 2019 كه هفته قبل شروع به فعاليت كرد ، ندارد .
گوگل گفت :
در نهايت ، شروع نمايش دامنه هاي متفاوت از آپديت اصلي سئو در جون 2019 كه هفته قبل شروع شد ، كاملا متفاوت است .
اين دو كاملا با يكديگر متفاوت هستند و هيچ ارتباطي به هم ندارند .
طبق گفته Sullivan اين موضوع از دو روز پيش شروع شد و امروز كاملا در حال اجرا شدن است .
او گفت :
از حدود دو روز پيش شروع شد و امروز در حال فعاليت مداوم است .
پس از لحاظ فني سئو ، تحليل و تجزيه ي و اطلاعات كنسول جست و جوي شما تحت تاثير هر دوي آن ها قرار مي گيرد .
هر دوي آن ها منظور آپديت اصلي سئو در جون 2019 و تغييرات گوگل براي نمايش دامنه هاي متفاوت است .
شما از كجا مي دانيد كه تحت تاثير كدام يك قرار مي گيريد ؟
با اين حال ، Danny Sullivan فكر مي كند كه آن ها انقدر تفاوت دارند كه ما متوجه تاثير هر كدام روي سئو شويم :
ما هر روز چيز هاي جديدي را شروع مي كنيم .
گاهي اوقات در يك روز ممكن است چند چيز اتفاق افتد .
به اندازه كافي اين آپديت اصلي واضح است كه با هر تغيير شما متوجه آن شويد .
يك آپديت نيست
گوگل مي گويد كه اين واقعا يك آپديت سئو نيست و به آن اندازه روي سايت شما تاثير نخواهد گذاشت .
Danny Sullivan از شركت گوگل در اين باره اضافه كرد :
به شخصه ، با اين حال من فكر نمي كنم كه اين يك آپديت براي سئو باشد .
هيچ كار خاصي در مورد رتبه بندي سئو انجام نمي شود .
چيز هايي كه قبلا رتبه ي سئو گرفته اند هنوز هم آن را بايد داشته باشند .
ما فقط صفحات ديگر آن ها را نمايش نمي دهيم .
هر چيزي كه مي خواهيد اسمش را بگذاريد .
اين تغييرات سئو فقط سايت هايي كه نمايش داده مي شدند را تغيير داد .