9 . بازخورد منظمي بگيريد
بعد از اين كه كار طراحي سايت شما تمام شد و آن را به صورت آنلاين به نمايش گذاشتيد يا كار فروشگاه شما به اتمام رسيد ، از تمامي كاربران خود نظرخواهي كنيد و مطمئن شويد تمامي بخش ها به درستي كار مي كنند و UX و UI شما مشكلي ندارد .
نظرسنجي برگزار كنيد و از كاربران خود بخواهيد به شما بگويند چه چيزي را دوست دارند و چه چيزي را دوست ندارند .
اگر نياز به تغييري در طراحي سايت هست ، آن را اعمال كنيد .
به تك تك نظراتي كه مشتريان در مورد قابليت استفاده طراحي سايت يا فروشگاهتان مي دهند توجه كنيد .
اگر كسي وارد فروشگاه شما شد و گفت كه براي دسترسي به صندوق دچار سردرگرمي شده است ، فكر كنيد كه چگونه اين مشكل را بر طرف نماييد .
به هر چيزي كه مشتريانتان مي گويند توجه كنيد . اين راهي است كه شما مي توانيد كسب و كارتان را طوري طراحي كنيد كه مورد علاقه آن ها باشد .
آزمايش و تصحيح كردن طراحي سايت ، كاري نيست كه با يكبار انجام دادن پس از آنلاين شدن آن تمام شود .
اين كار بايد جزو كار هاي روزانه شما شود .
كنترل قدرت UX
تمركز كردن روي UX طراحي سايت يك روش قوي براي جذب مشتريان و تحت تاثير قرار دادن آن ها است .
مخاطبان شما مي خواهند پس از ورود به طراحي سايت يا فروشگاه شما تجربه بي نظيري داشته باشند .
آن ها بايد متوجه شوند كه به كدام قسمت ها مراجعه كنند و چگونه خريد خود را بدون به وجود آمدن كوچك ترين مشكلي به پايان برسانند .
هميشه طراحي سايت خود را از ديدگاه ساير كاربران در نظر بگيريد و سعي كنيد آن را طوري طراحي كنيد كه مورد پسند همگان واقع شود .