6 . هر چه كمتر ، بهتر
در طراحي سايت يا جلوي فروشگاه از عناصر اضافي صرف نظر كنيد تا تجربه كاربري راحت تري ارائه دهيد .
طراحي سايت هاي شلوغ و فروشگاه هاي بي نظم باعث مي شوند كه كاربران نتوانند به راحتي در آن ها بچرخند .
آن ها نمي دانند كه اول به كجا بروند و كدام عناصر ضروري هستند .
گرگ سفيد در آينده مقاله اي براي رعايت استاندارد بين فضا ها در طراحي سايت منتشر خواهد كرد .
محصولات و اطلاعات مهم را با اضافه كردن فضا هاي سفيد ، بيشتر نمايش دهيد .
همچنين فضاي خالي تاثير گذاري به سزايي در يك فروشگاه براي جذب نگاه مشتري دارد .
آن را روي يك ميز بزرگ قرار دهيد و اطراف آن را خالي بگذاريد .
براي يك طراحي سايت ، تمركز خود را روي يك يا دو عنصر قرار دهيد .
هم به طراحي و هم به محتوا اهميت دهيد .
نقاط قوت خود را پر رنگ تر جلوه دهيد و از مهم نشان دادن چيز هايي كه شما را از هدف اصلي دور مي كند بپرهيزيد .
اگر سعي كنيد تمام چيزي كه هر كسي مي خواهد را به او ارائه دهيد ، ممكن است خشمگينشان كنيد .
7 . برنامه ريزي و آزمايش
برنامه ريزي و كشيدن پيش نمايش براي طراحي سايت يا يك فروشگاه روي يك كاغذ از اكثر مشكلات كاربران جلوگيري مي كند .
شما به سرعت متوجه خواهيد شد كه چه فضا هايي خالي مانده اند و عملا غير قابل استفاده اند .
برنامه ريزي با احتياط براي طراحي سايت يا يك فروشگاه كليد داشتن يك تجربه كاربري موفق است .
تك تك عناصر را بررسي كنيد .
از نظر مشتري خود نيز به آن نگاه كنيد .
نظر مشتري و بقيه كاربران در مورد طراحي سايت را مد نظر قرار دهيد .
به اين فكر كنيد كه ايده آل يك كاربر براي خريد از يك طراحي سايت يا يك فروشگاه چيست .
وقتي عنصري را مشاهده كرديد كه به خوبي كار نمي كند يا براي كاربر جاي سوال باقي مي گذارد ، انقدر در مورد آن فكر كنيد كه راه حلي براي آن پيدا كنيد .
وقتي كه طراحي سايت شما آماده شود و شروع به فروش كنيد يا فروشگاهتان راه اندازي شود ، قطعا بدون هيچ ايراد و مشكلي در سمت كاربر به كار خود ادامه خواهد داد .
قبل از اين كه طراحي سايت خود را عمومي كنيد تمامي عناصر را آزمايش كنيد .
نگذاريد چيزي از قلم بيوفتد چرا كه پس از ورود كاربر و به وجود آمدن مشكل ، از سايت شما خارج خواهد شد .